Villa Bellosguardo

Met jonge kinderen

Goed! echt een aanrader

marlin
27-7-2010

super joh echt gaaf we zijn met ze alle geweest voor oudere mensen pubers kinderen en babys is het daar leuk leuke activiteiten dus, ga er zeker een keer heen, groetjes de familie schaper

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Bellosguardo in Castiglion Fiorentino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Bellosguardo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.