Hotel Agriturismo La Fenice

Kleine hotelsWeer vandaag7°4°
Hotel Agriturismo La Fenice

We hebben een aantal aanbieders voor Agriturismo La Fenice voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Agriturismo La Fenice in het Nederlands

Geweldig verblijf gehad.

Roland en Anja,
10-9-2018

Heerlijk plekje om tot rust te komen maar ook te genieten van alles wat Toscane je te bieden heeft. En de eigenaresse Linda is een perfecte gastvrouw.

werkelijk prachtig

Dieters
30-7-2012

Goede prijs en service. Waanzinnig mooie ligging. Niet ver van het dorp. Leuk oudheidkundig dorp met diverse restaurantjes die goed en goedkoop zijn. Magnifiek uitzicht. De eigenaresse van de agriturismo kan ook voor je koken. Je krijgt een heel lekker 4 gangen menu en lekkere wijnen geserveerd.

Het zwembad is ruim en ligt perfect. Kortom het was er goed toeven. Wij gaan weer. Je kunt overigens met de trein naar Florence en Rome

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Agriturismo La Fenice in Castiglion Fiorentino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Agriturismo La Fenice zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.