Vakantiehuis Gabbiano

9Fenomenaal

Italië, Toscane, Castelnuovo di Val di Cecina

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Gabbiano?

9Fenomenaal

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
    Tonen op kaart

1 review over Vakantiehuis Gabbiano

• 9Cora en Gerard Rila25-08-2005

Wij hebben deze (particuliere) vakantiewoning gehuurd via Touroperator. De sleutel werd ons toegezonden met een zeer uitgebreide routeadvies. De woning is zéér compleet en stijlvol ingericht. Er is mogelijkheid tot het huren van een appartement op de zelfde locatie, maar in ons geval waren waren de enige bewoners. Voor ons was dat heerlijk. De gehele tuin heb je voor jezelf en je kan zitten waar je wilt. Kortom een of meerdere weekjes tot rust komen en wellicht uitstapjes maken naar bijv. Siena, Pisa, Luca of Florence. Een aanrader. Enig nadeel is dan wel dat je heel veel bochtenwerk moet verrichten om op de plaats van bestemming te komen. Dichtsbijzijnde supermarkt is 15 à 20 minuten rijden, maar wij losten dat op om dat te doen na een dagtrip.

Gereisd in augustus 2005

0 tips over Vakantiehuis Gabbiano