Appartement La Pergola del Chianti

• 8.4Inrichting
  • 8.8Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

5 Reviews over La Pergola del Chianti

• 10Ronald Braken03-09-2016

Gastvrij, rustig en mooi gelegene

Wij zijn hier nu voor de 4ex geweest en genieten van de supergastvrije en hartelijke ontvangst door Mario en zijn moeder. De twee appartementen zijn keurig bijgehouden en ruim. De wifi is goed. Zwembad is peima uitzicht over de Toscaanse heuvels is schitterend. Wij gaan zeker nog een 5ex terug, goeie traditie!

• 9willy mocking15-10-2012

fijne plek...

Het is goed toeven in de Pergola, Vagliagli. Authentiek Italiaans huis (vest mee!), praktisch en met aandacht ingericht, heerlijke douche. Lieve en bereidwillige eigenaars, prachtige omgeving en ideale uitvalbasis voor omliggende mooie plaatsen. (auto onmisbaar) Vanuit het huis loop je zo het kleine, idyllische dorpje in. De sfeer is hier goed, cappuccino in de plaatselijke bar en er is een supermarkt met beperkt assortiment.

• 9Nathalie19-09-2011

Heerlijk plekje, zeker het terugkomen waard

Een typisch Italiaans dorpje met alle highlights van Toscane binnen handbereik. We hebben genoten van het prachtige uitzicht en niet te vergeten: we hadden niet zonder het zwembad gekund!

• 8Ellen23-08-2011

Mooi appartement in prachtige omgeving

Wij hebben 2 weken doorgebracht in dit mooie 2 persoons appartement. Alle ingrediënten voor een mooie vakantie zijn hier aanwezig! Prachtig Appartement, lekkere bedden, nette keuken en een heerlijk zwembad. In de nabije omgeving leuke dorpjes waar je heen kunt om een lekker hapje te eten Of om gewoon even lekker rond te lopen kortom een aanrader!!

• 8Bert18-08-2011

Geweldig appartement in de Chianti!

Er zijn twee appartementen te huur, één voor vier personen en één voor twee personen. Wij hadden het appartement voor twee personen en dat was prima verzorgd. Alles wat je nodig hebt, ruim en schoon! Goede bedden en vriendelijke eigenaren! Het zwembad was heerlijk met als bonus een geweldig uitzicht over wijnstokken! De eigenaren deden goed hun best om het ons naar de zin te maken en zijn gastvrij ingesteld. Je zit midden in Toscane dus je bent binnen een uur in Siena, Florence, San Gimignano en vele andere topplekken! Kortom: een aanrader, zeker als je rechtstreeks boekt via de site! (goede prijs/kwaliteitverhouding)

Appartement La Pergola del Chianti info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij