Appartement Castello di Bossi

ItaliëToscaneCastelnuovo Berardenga

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Castello di Bossi voor je op een rij gezet:

6VoldoendeScore uit 3 reviews

Appartement info

0Tonen op kaart

3 Reviews over Castello di Bossi

• 4Rita12-08-2012

Mooi uitzicht, rest kan beter.

Prachtig uitzicht en mooi zwembad. Inrichting is Spartaans. Geen enkele comfortabele stoel, binnen noch buiten. Leefruimte in huis veel te klein voor 5 personen en niet koel te houden, omdat je in die kleine ruimte ook moet koken. Keukenuitrusting onder de maat. Geen schaduwplaats buiten om te zitten. Door files onderweg kwamen we laat aan. Bij het Castello was de sleutel aan de deur geplakt. Een km verder was ons appartement. Een andere, iets eerder gearriveerde gast heeft ons de weg gewezen. Een lokaal contactpersoon kwam na een paar dagen kijken en heeft n.a.v. van onze klachten t.a.v. de keukenuitrusting nog wat keukengerei uit andere appartementen gehaald.

• 8Wouter19-06-2010

Typisch Toscaans

We verbleven in het bijgebouw, enkele honderden meters van Castello di Bossi. Het uitzicht en omgeving zijn zeer mooi. Goede uitvalsbasis om een en ander te verkennen. Omdat we er met Pasen waren, waren we de enigen en hadden we veel privacy. Het zwembad was nog niet open (vanaf mei). Uitrusting van het appartement kon wel beter (bv een radio of tv was er niet), maar wel authentiek ingericht.

• 6tine16-08-2009

kan beter

Bossi de Sopra Bij aankomst sleutel ophalen. Korte, snelle uitleg en op naar ons appartament. Klein, zeer weinig keukenmateriaal, niet netjes over het algemeen. Badkamer was vuil. Dus beginnen met poetsen!!! De kookruimte is zeer klein met geen tot weinig comfort. Geen microgolf, weinig kookpotten. Enkel gasoven. Rondom zeer veel honden die elke dag en nacht blaffen. We verbleven op het eerste verdiep en hadden een mooie loggia maar privé gedeelte zoals afgesproken was er niet. Gelukkig waren de andere appartementen nog vrij want anders zaten we gewoon met onze tafel naast de andere. Er zijn enkel stoelen en van een zetel is geen sprake. Zeer mooi uitzicht aan het zwembad en mooi weer. Na twee weken gewoon appartement verlaten, sleutel achtergelaten en vertrokken. Niemand meer gezien van de verhuurders. Geen aanrader.

Appartement Castello di Bossi info

Veilig betalen met