Villa Santuberto

1 review over Villa Santuberto in het Nederlands

Heerlijk, echt weg !

Ineke
4-6-2009

Hier waan je je echt weg van alle drukte en hectiek. Romantische villa midden in de Toscaanse Chianti streek. Schitterend uitzicht vanaf het terras waar je met mooi weer heerlijk ontbijt. Mooie ruime kamers sfeervol ingericht. Het echtpaar dat de villa runt is zeer vriendelijk, behulpzaam en spreken ook engels. Ideaal voor fietsers, wandelaars of uitgangspunt voor bezoek aan plaatsen als Firenze, Sienna, San Gimignano, etc.

Gereisd Met vrienden in juni 2009

Villa info

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Santuberto in Castellina in Chianti, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Santuberto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.