Landhuis Podere Cogno

• 9Waardering
  • 9.3Ruimte

Landhuis info

• Sportfaciliteiten
Meer landhuis infoTonen op kaart

3 Reviews over Podere Cogno

• 9Jaco28-09-2013

Mag de titel paradijs dragen

We hebben 4 nachten doorgebracht op Podere Cogno. Wat een ambiance! Ver weg van de hectiek van het drukke dagelijkse leven ligt ver van de bewoonde wereld Podere Cogno verscholen. Om er te komen moet je wel een onverharde, zeer stoffige, weg met veel kuilen afrijden. Maar als dan eenmaal binnen de omheining bent gaat er een nieuwe wereld open. Een gedreven stel wat alles en werkelijk alles doet om hun gasten het naar de zin te maken. Wij hebben 3 avonden bij hun gegeten. Menig chefkok kan bij Giovanna in de leer om de Italiaanse keuken in de vingers te krijgen. We hadden ook een wijnproeverij geboekt en toen gingen ze helemaal "los". Een avond vol wijn en spijs komt dan voorbij met wijnen uit heel Italië. Voor mensen die niet zonder hun 3G netwerk is er een wifi verbinding die op het terras perfect werkt maar in de accomodatie niet. Heerlijk loskomen van je dagelijkse werk!

• 9Miep07-05-2013

Paradijsje

Prachtige plek middenin de natuur, ver weg van alle drukte en hectiek. Het ontbrak ons drie dagen lang aan niets. De gastvrije Marco en Giovanna doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Het eten dat de gastvrouw zelf bereidt is heerlijk. Verse producten en elke dag een andere menukaart. Om bij deze idyllische bestemming te komen moet je wel een 2 km lange onverharde weg over. Voor rustzoekers en romantici is dit een heerlijke plek.

• 9Nicole05-08-2012

Geweldig....

Een zeer mooie accommodatie. Een idyllisch plaatje. Eigenaren zijn zeer gastvrij; niks is hun teveel. Ontbijt is inbegrepen, maar je kunt er 's avonds ook dineren; het eten is perfect. De gastvrouw kookt. De gastheer en zijn vrouw zijn zeer behulpzaam. Mooie kamer, genoeg ruimte, zwembad (bijna alleen voor jezelf ter beschikking) is mooi, er is een jacuzzi en een kleine sportruimte beschikbaar. We komen er zeker nog een keer terug. Het enige nadeel is het ca. 2 km landweggetje op weg naar deze B&B, maar dat mocht de pret niet drukken.

Landhuis Podere Cogno info

Facilities

• CafeBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)

Room facilities

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij