Vakantiehuis Il Molino di Bombi

Vakantiehuis
Vakantiehuis Il Molino di Bombi
9,5

3 reviews over Vakantiehuis Il Molino di Bombi in het Nederlands

Een paradijsje hoog in de heuvels

Liesbeth Kuiper
17-9-2013

Molino di Bombi heeft alles wat je maar zoekt voor een vakantie middenin het Toscaanse heuvellandschap: ruimte, rust, fantastische vergezichten, heerlijk eten en drinken en dat alles in een bijzondere accommodatie; een molen uit 1200 met veel authentieke kenmerken (wij hadden appartement Il Mulino). Een heerlijke tuin met hangmatten onder de olijfbomen, uitkijkend over de eigen wijngaarden van het kleinschalige complex. En aan de rand van een kabbelend beekje het mooie zwembad, zo gebouwd dat het opgaat in zijn natuurlijke omgeving... En als je na 3 km over de hobbelende zandweg terug bent in de bewoonde wereld, ben je linksaf met een half uurtje in Siena en rechtsaf met een uurtje in Florence. En de ritjes daar naartoe zijn kleine excursies op zich. Een absolute aanrader!!!

Prachtig

A. den Hollander
14-9-2008

Wat een oase van rust, ligt erg mooi en typische Toscaanse huisjes. Alles wat je nodig hebt was er, zelf een vaste barbeque in de tuin. Lekker zwembad met gelegenheid om op het gras te zitten en in de hangmatten onder de bomen te liggen. We kregen bij aankomst een fles wijn en heerlijke olijfolie, eigen maaksel. Absolute aanrader. Wel moeilijk te vinden.

In een woord geweldig

Ralf
29-8-2007

In een woord geweldig. Is wel wat lastig bereikbaar, via een smalle onverharde weg maar als je er bent is deze hindernisbaan meteen vergeten. Ligt midden tussen de olijfbomen en wijngaarden midden in de natuur. Alle rust van de wereld. De appartement zijn zeer compleet ingericht (zelfs met wasmachine!!!)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Il Molino di Bombi in Castellina in Chianti, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Il Molino di Bombi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Il Molino di Bombi scoort een 9.5 uit 10 op basis van 3 reviews.