Hotel Casafrassi

ItaliëToscaneCastellina in Chianti

7.2GoedScore uit 6 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+9/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.2GoedScore uit 6 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Kinderzwembad
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

6 Reviews over Casafrassi

• 3Gerard20-06-2012

Voor het krijgen van stoflongen het goede adres

Onder authentiek verstaan wij iets anders dan stoffige oude aftandse meubels die op de jaarlijkse vrijmarkt niet zouden misstaan. Mooi landgoed waar al vele jaren niet het nodige onderhoud heeft plaatsgevonden. Kamers klein en erg stoffig. Ook de openbare ruimtes donker en stoffig. Prijzen aan de bar schandalig hoog. Blijkbaar zijn honden toegestaan. Ontbijt binnen en buiten met meerdere loslopende honden aan je tafel nket aantrekkelijk. Ook bij zwembad en gazon (mag wel eens onderhouden worden!) honden die uiteraard hun behoeften ook daar doen. Geen aanrader en zeker geen 4 sterren. 2 hooguit 3 sterren. Tijdens onze rondreis in diverse 4 overnacht. Allen prima, maar deze viel duidelijk uit de toon. Niet doen voor dat geld.

• 5Gerard16-06-2012

Voor stoflongen het juiste adres!

Landgoed en omgeving zijn prachtig. Helaas zijn vermoedelijk de kamermeisjes, tuinman en de glimlach bij het wel aanwezige personeel al jaren zelf met vakantie. Jammer want er is zo veel van te maken.

• 7masja23-08-2011

Voor mensen die houden van rust!

Prima appartement, maar meer voor mensen zonder kinderen. Ik vond het meer een soort rustoord voor oudere mensen! Wij zijn daar met 4 volw. geweest en 3 kinderen, maar kinderen waren niet echt welkom in en rond zwembad. Verder mooie omgeving, ligt wel wat afgelegen. Restaurant is erg prijzig.

• 9Selma22-03-2010

Prachtige omgeving!

Een prima uitvalsbasis om steden als Florence en Siena te bezichtigen. Wij zijn met de bus naar Florence geweest, wat ons goed is bevallen. Het kost bijna niets. In het hotel kunnen ze je vertellen waar je het beste kunt opstappen en gratis kunt parkeren. De bus zet je midden in het centrum af. Het hotel is van goede kwaliteit. De bedden slapen prima. In het naastgelegen restaurant kun je echt heerlijk eten, maar wij vonden het wel wat prijzig. Het nadeel is dat je met de auto naar het dorp moet als je ergens anders wilt eten (ongv. 15 minuten rijden). Het hotel is erg rustig gelegen, midden tussen de wijn- en olijfboomgaarden. De eigenaar heeft paarden waarmee je de omgeving kunt verkennen. Voor rustzoekers een hele goede optie. In het weekend kun je het wel treffen dat de tuin verhuurd wordt voor een bruiloft. Een aantal Italianen die bij die bruiloft hoorden bleven ook overnachten en namen in het weekend het zwembad in beslag. Voor de rest was het er rustig. Goed ontbijt.

• 10noor Dekker12-07-2009

fantastische ligging/omgeving

prachtig landgoed, je voelt je koningin van italie, nog nooit zo lekkere pasta met truffel gegeten!

• 9uschi28-08-2007

Mooi hotel voor echte liefhebbers van toscane. Wel heel erg rustig en weinig te beleven. Echt iets om je schildersezel mee naar toe te nemen. Geen plek voor kinderen. Luxe kamers en heel goed eten.

Hotel Casafrassi info

• VerzorgingLogies-ontbijt