Appartement Borgo sicelle

5 reviews over Appartement Borgo sicelle in het Nederlands

Prachtige plek in Toscane

Yolande Brada
6-10-2011

Perfect gesitueerd klein appartementencomplex met eigen ruim zwembad, heel veel mogelijkheden voor jonge kinderen, gratis gebruik van Wifi en wasmachines, buitenbarbecue. Mogelijkheden om fietsen (ook mountainbikes) te gebruiken. Buitengewoon gastvrije eigenaren (Franco en Silvia). Uitstekend geschikt als basis voor bezoek aan steden (Florence, Siena, Pisa, Volpaia, Perugia, San Gimignano etc.), om te genieten van de Toscaanse keuken, de vele Chiantiwijnen en vooral de rust boven op de heuvel met prachtig uitzicht. Kleine, gezellige dorpjes in de buurt (3-10 km).

Gereisd Met partner in Thu Sep 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fraaie lokatie op een heuvel in het gehucht Sicelle

30-8-2011

Fraaie lokatie op een heuvel in het gehucht Sicelle. Dichterbij San Donato in Poggio (3 km) dan bij Castellina in Chianti.(9 km) Zwembad; draadloos internet aanw. Speelvoorz voor kids. T.o. de lokatie een wijnbar en middeleeuws kerkje. Goede parkeervoorzieningen. Rustige ligging. Restaurant; bank; kl. supermarkt in San Donato in Poggio.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

27-8-2011

Fraaie lokatie in de Chianti streek. Alle voorz. zoals zwembad en internet. Op 3km van San Donato in Poggio.

Appartement info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Borgo sicelle in Castellina in Chianti, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Borgo sicelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.