vakanties Castelfiorentino

Reviews over Castelfiorentino

Perfecte Agriturismo in Toscane!

Fam. Muijsers,
    5-8-2017

Prachtige locatie boven op de berg. Mooie ruime huisjes. Mooie omgeving. Fijne beheerders. Aanrader!

Geweldig mooie accommodatie!!

Familie Muijsers,
    21-8-2016

Geweldig mooie accommodatie op een werkelijk prachtige ligging boven op een heuvel. Leuke ontvangst door de behulpzame beheerders met een hapje en een drankje. Rustgevende vakantieplaats tussen de druiven en olijven. Ook voor de kinderen was er genoeg te doen. Hier komen we zeker nog een keer terug!

Prachtig uitzicht mooie tuin.

brit,
    31-5-2015

De positieve ,prachtige tuin! Mooi zwembad,hele vriendelijke eigenaren😊 de buitenkant voor ons een pluimpje waard!

De appartementen van binnen ,niet zo goed onderhouden,ook niet echt schoon.vooral het sanitair pf.de bereikbaarheid wij wisten dat er geen asfalt lag oké maar er zaten echt kuilen in de weg (2km). parkeren buiten het complex maar goed.

Goed bevallen, voor herhaling vatbaar

M. van Heeswijk,
    9-6-2013

Le Valli is een mooi aangelegd agriturismo met zwembad, alles ziet er keurig onderhouden uit. Het uitzicht is deels op de Toscaanse heuvels en deels op de wijnvelden er omheen. De accommodatie ligt in de heuvels en kijkt op het dorpje Castelnuovo. Mw. Anna Bracca is een lieve gastvrouw die ons verwelkomde met een glaasje wijn en bij wie je voor alles terecht kan. Ze spreekt uitsluitend Italiaans, met handen, voeten en woordenboek kom je er wel uit. Er is geen restaurant op de agriturismo, maar in het nabije dorp Castelnuovo is een keurig en goed restaurant. De bakker komt wel iedere dag op de agriturismo. De 2 slaapkamers waren ruim en zagen er netjes verzorgd uit. Onze woonkamer, keuken en badkamer waren klein. Maar je leeft toch hoofdzakelijk buiten. Alles was kraakhelder. We zijn er een week geweest, na afloop werden de kamers schoongemaakt tegen betaling. Gezien de ligging en diepte van het zwembad, lijkt deze plek ons niet geschikt voor kleine kinderen.

Zeer luxe en comfortabel verblijf

Andre,
    16-2-2013

Zeer luxe huis van alle gemakken voorzien tegen een zeer betaalbare prijs. Er zijn 9 appartementen op het "landgoed". Echte de moeite waard om te bekijken als je centraal in Toscane wil zitten; 45km onder Florence. Bekende toeristische plaatsen liggen allemaal op half uur tot 1 uur rijden. Francisco en Elena doen hun best om je naar je zin te maken. Er heerst een ongedwongen en relaxte sfeer. Ze zijn zeer vriendelijk en gastvrij. Voor de kinderen is een speeltuin. Voldoende ligbedden en parasols bij het zwembad. Ook bij appartement/huis grote parasol. Het gehele complex is omheind (inclusief parkeerplaatsen) en middels een oprijlaan kom je bij parkeerplaats waar je auto onder een afdak kan parkeren. Het complex ligt wel enigzins afgelegen in de heuvels. Boodschappen kan je in de directe omgeving doen, 10-15 minuten rijden heb je diverse grote supermarkten. Onze dochters van 1 en 3 hebben zich goed vermaakt, veel ruimte en mooie tuin. Komend jaar gaan we weer.

Castelfiorentino scoort een 7,8 uit 10, op basis van 8 reviews