Hotel Residence Terre Gialle

Hotel Residence Terre Gialle

8.7Fantastisch

Italië, Toscane, Castel del Piano

Op vakantie geweest naar Residence Terre Gialle?

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Terre Gialle voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Residence Terre Gialle

• 9S15-08-2010

Prima plek

Terre Gialle is een prima plek om een rustige vakantie te vieren. De appartementen zijn schoon en moderen en compleet ingericht. De beheerder is erg vriendelijk, nadeel is dat hij geen woord Engels spreekt, wat mijn inziens een must is in deze functie, al helemaal als er zich onverwachts een calamiteit voordoet. Het complex is preachtig gerenoveerd, jammer is dat de appartementen niet over een buiten beschikken om te eten en te relaxen, het is ook niet toegestaan om buiten te zitten. Het zwembad en de tennisbaan zijn erg netjes en perfect onderhouden. Jammer is dat er een verplichte rustperiode is in de middag. Enig minpuntje is de ligging, voor het bezoeken van leuke plaatsjes zit je minimaal een uur in de auto. het complex zelf is rustig gelegen, je hoort er geen verkeer o.i.d. Kortom, een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2010

• 9Michiel23-09-2008

Super

Nederlands sprekende dame op bepaalde tijdstippen aanwezig. Overigens is de italiaans sprekende beheerder, zeer behulpzaam en vriendelijk.

Gereisd met partner in september 2008

• 8marijn17-08-2008

prettige eerste kennismaking

prachtig gelegen complex op 20 minuten (bergopwaarts) lopen van het stadje. goed onderhouden en veilig zwembad, zeker voor kinderen, overzichtelijk. we hadden wat dagtochtjes in petto maar mijn drie kinderen hadden aan het zwembad meer dan voldoende. mooie wandelomgeving. mooi levendig stadje zonder dat je hangjongeren tegenkomt, wel veel vriendelijke hangouderen. de pizza's zijn hier aan te bevelen lekker en betaalbaar (gemiddelde prijs 4.50). alleen -puntje was dat de vriendelijke beheerder alleen het italiaans machtig was, hij begreep je niet altijd maar met handen-en voetenwerk was dit wel op te lossen. voor herhaling vatbaar

Gereisd met familie in augustus 2008

• 9hrath17-08-2008

prettige eerste ervaring

mooi gelegen halfweg dal en top(stadje) in mooie natuurlijke omgeving. goed onderhouden complex en zwembad. alleen jammer dat de beheerder alleen het italiaans machtig is

Gereisd met familie in augustus 2008

• 8Wim07-08-2008

Rekening houden met siesta

Redelijk complex maar het zwembad is wel tussen half twee en half vier gesloten. Niet erg leuk met twee kinderen (6 en 9). Het zwembad werd op dag drie van ons verblijf op die tijden gesloten. Verder zijn er 3 goeie restaurants in de omgeving, de rest is bagger. Aan te bevelen is de ijswinkel naast de kerk in Castel del Piano. Leuk koffie drinken in Arcidosso. Niet toeristisch, wel lekker rustig. Beheerder enigzins vreemd type, spreekt alleen italiaans!

Gereisd met familie in juli 2008

• 9wendy20-07-2008

prima appartementencomplex

super aardige eigenaar, goede ligging, nabij een niet toeristisch italiaans dorp. Klasse!

Gereisd met partner in juni 2006

Hotel Residence Terre Gialle info