Hotel Terre di Casole

ItaliëToscaneCasole d'Elsa

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Terre di Casole voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 6 reviews
+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.5GoedScore uit 6 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

6 Reviews over Terre di Casole

• 6M & J04-01-2016

Prachtig gelegen maar eten heel mager

Het hotel is prachtig gelegen bij het mooie rustige dorpje Casole d'Elsa. Hier zijn een aantal leuke terrasjes te vinden waar je lekker kan eten voor een zeer democratische prijs. Het is ook uitstekend gelegen om uitstappen te doen naar o.a. Volterra, San Gimignano enz. . Bovendien is er een zeer mooi zwembad. Wij hadden jammer genoeg een kamer met een verbindingsdeur naar de kamer ernaast waardoor onze kamer een rare vorm had en er veel te weinig ruimte was. Er was ook veel te weinig bergruimte waardoor een deel van de bagage in de valies moest blijven, wat niet erg handig is. Het terras werd gewoon niet gepoetst en was ronduit vuil. De kamer zelf was wel netjes. Het eten was, zachtjes uitgedrukt, helemaal niet lekker. De keuze was niet alleen beperkt maar sommige dingen waren amper eetbaar: aangebrande kip, paste zonder saus... .Neem dus geen half pension maar zoek de terrasjes in Casole d'Elsa op.

• 6chippetta11-06-2015

hebben geen leiding

Het eten was over het algemeen slecht. We zijn zelfs 4 keer buiten het hotel gaan eten(halfpension). We konden in het hotel kiezen uit 6 hoofdgerechten: 1parelhoen (hebben ze al zeker 3 dagen niet gehad), 2kip (heb ik 2 keer genomen omdat ik niet anders kon, deze was gegrilld en verbrand) 3kippemaag (mijn man lust alles, maar dit vond hij te taai) 4konijn (te taai), 5een specialiteit van de streek (ingewanden) en 6gehakt in koolrolletjes(op dag 3 was dit ook niet meer verkrijgbaar). De allerlaatste avond was het buffet, 3/4 van de tafel waren vegetarische hapjes, wittebonensaus, 1 stuk varkensgebraad dat uiteindelijk heel zout was, typische Italiaanse broodstokjes die veel te hard waren en worstjes. Italiaanse klanten hebben een streepje voor. Er was een familiefeest in het restaurant, we zijn toen zeker ergens anders gaan eten. Niets voor kinderen voorzien. Mooi uitzicht, goede locatie om uitstappen te doen, daarmee is het beste gezegd.

• 9Geert26-07-2014

Fijn hotel met 3 sterren, is er zeker 4 waard !

Lekker eten, zeer lekkere pasta's enkel werd de keuzemenu in de 2-de week idem die aan de eerste week. Dus hier zou ik wel wat variatie brengen. Propere en ruime kamers, je kon zo van de kamers naar het zwembad stappen. Vriendelijk personeel ! Goede ligging om de meeste bezienswaardigheden goed te bereiken zoals Volterra, Siena, Firenze, Pisa,... Eigenlijk valt er weining negatiefs te zeggen - dit hotel heeft 3 sterren maar mag er gerust naar onze mening 4 hebben.

• 8Hollevoet01-09-2013

Restaurant overroepen

Volgens touroperator een heerlijk restaurant. Wij hadden half pension en het eten van de gasten in het à la carte restaurant zag er veel beter uit. De week was nog niet om en hetzelfde menu werd terug boven gehaald. Het eten was niet altijd warm, we waren met 8 en werden niet altijd samen bediend. Zou 3 gangen zijn met dessert en we kregen enkel een voorgerecht, volgende gerecht was vlees en de 3de gang was het bijgerecht dus groenten of aardappelen/deegwaren. Porties waren ook klein. Ontbijt was beter in orde. Verder onvoldoende zitzakken/zitstoelen aan het zwembad voor alle gasten. Kamers wel ruim maar redelijk gehorig.

• 8Delanghe Frances16-08-2013

Prachtig hotel, mooi zwembad, minder qua eten

Het vernieuwde hotel heeft zeer mooie ruime moderne kamers met airco. Zeer goed gelegen in Toscane voor uitstappen naar Siena, San Gimigniano, Volterra, ... Mooi zwembad en alles netjes. Wie een kamer op de laagste etage heeft loopt zo van z'n terras het zwembad in. Diepte wel 1,40m dus minder geschikt voor kleine kinderen die niet kunnen zwemmen. Tot hier toe alles zeer geslaagd. Enkel het eten viel wat tegen. Eéntonig en weinig variatie / keuze bij het ontbijt. Goedkope en minder kwaliteitsvolle producten. Idem voor het avondeten voor wie in half pension logeert. Geen specifiek kindermenu.

• 8heer de Leth02-10-2012

Prachtig uitzicht, lekker zwembad, kamers metprivé

Heerlijk hotel, helaas geen lunch mogelijk dus daarvoor moet je op pad. Personeel vriendelijk en er wordt uit eigen tuin gekookt, de kruiden tenminste

Hotel Terre di Casole info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar