Appartement

2 reviews over Appartement Casa Vacanze Scopeto in het Nederlands

Heerlijke vakantie!

Hilde Syroit
10-7-2014

Het is de tweede keer dat we hier komen. Lea is een fantastisch lieve gastvrouw. De appartementjes zijn gezellig ingericht. Je hebt er alles wat je nodig hebt. Er is een prachtig zwembad! Je zit vlak in de buurt van Sienna, Volterra, Monterrigione, Firenze, San Gimignano, Certaldo....Het enige minpuntje is dat je een hele afstand moet rijden tot de winkel. Maar als je dit combineert met een uitstap is dat helemaal niet erg. Kortom...we hebben hier weer fantastisch genoten

Gereisd Met partner in juni 2014

Een goede uitvalsbasis om Toscane te bezoeken

Ben
29-7-2013

Het gebouw ligt op een heuvel op een rustige plek met een prachtig uitzicht over Toscane. Siena ligt op circa 35 km (binnen een uur bereikbaar met de auto). De appartementen zijn netjes en goed ingericht met heerlijke bedden. De eigenaresse en de beheerder zijn zeer gastvrij en behulpzaam. De beheerder spreekt redelijk Engels. Het bijbehorende zwembad ligt hoger dan het appartement, dus wat minder makkelijk bereikbaar voor mensen die moeite hebben met lopen. In de folders staat dat het in Casole d'Elsa ligt, maar dat dorp ligt op 10 kilometer afstand; dicherbij (3 km) ligt Pievescola.

Gereisd Met partner in juni 2013

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Vacanze Scopeto in Casole d'Elsa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Vacanze Scopeto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.