Villa Casa Constanza

Villa
Villa Casa Constanza

1 review over Villa Casa Constanza in het Nederlands

Casa Constanza is een prachtig huis met een fraai uitzicht, een heerlijk zwembad en enorm veel grond. Toen wij er waren viel het weer tegen en dan heb je ook direct het nadeel van het huis te pakken: het ligt heel erg afgelegen. Slechts 15 kilometer van Sienna, maar daar doe je wel 45 minuten over. Het is een smalle slingerweg naar boven en de laatste twee kilometer is een vervelend smal grindpad, omschreven als 'een idyllische oprijlaan' maar dat is echt niet het geval. Smal, diepe gleuven vooral na regen en grotendeels door laag struikgewas. Als je een rustig gelegen huis zoekt en een stevige auto hebt is het huis absoluut een aanrader, helemaal bij mooi weer. Boek dan via gast in toscane.nl, direct contact, prima hulp en veel info. Wil je een huis als uitgangspunt voor uitstapjes dan raad ik je aan even verder te kijken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Casa Constanza in Casole d'Elsa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Casa Constanza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.