Appartement Borgo Mulignone

• 6.7Inrichting
  • 7.7Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

10 Reviews over Borgo Mulignone

• 8Rob Schippers24-07-2012

heerlijke plek

De weg ernaar toe is hobbelig waarmee ons vakantiegevoel alleen maar sterker werd. Het huisje (nr. 7) is helemaal prima. Om het vrijstaande huisje een ruime tuin en voldoende privacy. De woonkamer en slaapkamers zijn groot (zeker met z'n vieren), de badkamers relatief klein maar met bidet...!. Het parkje is rustig door het beperkte aantal appartementen, wat wij met twee kinderen (8 en 12 jaar) heerlijk vonden. We hebben hier een fantastische vakantie gehad! Geen op en top luxe en wellicht kan de huisraad wat worden ge-update, maar verder wel van alle gemakken voorzien. Het enige minpuntje is het beperkt bijhouden van het zwembad. Maar, als je de hele dag aan de rand van het zwembad wilt liggen, is dit misschien ook niet hét park. Wel een prima thuisbasis om midden- Toscane met mooie dorpen, omgeving en restaurantjes te verkennen en toch ook elke dag een aantal zon- en zwemuren te pakken.

• 8Denise14-07-2011

Voor ons de moeite waard om terug te komen!

Hallo allemaal! Wij hebben het daar helemaal super gehad. We zijn daar twee jaar geleden geweest. Het ligt centraal en toch lekker rustig. Super appartement van alle gemakken voorzien. Zoals vaatwasser, grote oven, grote koelkast met vriesvak(redelijk groot). Heerlijke zwembaden en lekker genieten van het heerlijke weer tussen de bubbels. Verder ook een goede service. De plaats Siena is snel te bereiken en een echte aanrader! Net zoals een casole d'elsa. Auto is wel een must. En lekker eten kan je, als je het grind pad uit rijdt en dan naar rechts gaan kom je op een hoek een restaurant tegen. Niet goedkoop maar super, super,super lekker!! Je kan ook lekker eten bij een pizzaria op de weg naar de supermarkt eurospin en supercoop. En voor de boodschappen is supercoop echt een aanrader. Het is even zoeken maar dan heb je ook wat! De weg er naar toe is smal en steil maar met een normale personen auto te rijden. Heb je vragen kan je ze altijd aan me stellen.

Groetjes! Denise en Timon

• 9Mieke Maes05-10-2009

kon beter

We waren er een weekje eind september De eerste indruk vonden we prachtig.De toegangsweg is wel een ramp. Bij aankomst hadden we geen warm water na 4 dagen was het eindelijk gemaakt ,de monteur liet op zich wachten .Het onderhoud laat te wensen over, het domein ligt er rommelig bij ,in elke parasol zat een wespennest De vieze bruine wc en schimmel in de douche is er nog steeds, planten groeien door de ramen grote barsten in de muren en heel veel spinnenwebben.Het is erg jammer zulk mooi domein om zo laten verloederen.Wij gaan er zeker nooit meer, tenzij er een ander directie komt.

• 8francesco16-08-2009

heerlijke vakantie

wij zijn dit jaar juli 2009 er voor de 2e keer heen geweest en zeker niet de laatste keer . vooral met kinderen is dit een perfecte accomodatie lekker ruim en 3 zwembadden .

• 8Fam. De Bie31-07-2009

Leuke lokatie

Borgo Mulignone is inderdaad moeilijk te vinden. Het ligt langs de SP 541, vanuit Colle di Val d' Elsa, richting Grosseto. Een blauw bordje met 'Mulignone' geeft de lokatie aan. Het appartement is te bereiken via een stuk onverharde weg, waardoor het vrij in de Toscaanse heuvels ligt. De afstand van het dorp/ winkels is redelijk ver (10-20 km). De appartementen zijn basic ingericht, wel voldoende ruim. +punten: oven, vaatwasser, 4 pits gasfornuis, grote tuintafel, parasol, gratis gebruik van gemeenschappelijke wasmachine -punten: netheid huis, geen magnetron, niets om koffie mee te maken, weinig keukenmateriaal (bv. geen garde). Verder is er op het terras GEEN privacy, wat enerzijds vervelend kan zijn, anderzijds stimuleert het wel de sociale contacten met de andere bewoners. Voor kinderen is dit overigens fantastisch. Maken zo makkelijk contact. Zwembaden zijn prima. Herstellingen (bv. pomp van zwembad) laten wel zeer lang op zich wachten. Toch zeer geslaagde vakantie! Prijs/kwal.= +

• 1Fam. De Clercq16-07-2009

Nooit meer

Borgo Mulignone 05 juni 2009 tot 12 juni 2009

Het verblijf is moeilijk te vinden, hebben een uur rondgereden Weg moeilijk te berijden te smal moesten daar een beek Bij aankomst was het appartement vuil, de vaatwasser deed zijn werk maar half. Het bestek was vuil. Zijn zelf een koffiezet gaan kopen, die aanwezig was, was niet te gebruiken. Het water liet het soms afweten, een stortbad nemen was op eigen risico ofwel was het heet water ofwel koud water of helemaal geen water. In het bad stond schimmel De toiletten waren vuil (bruine aanslag) In de tweede slaap kamer kwamen stukjes steen naar beneden. Zijn een dag vroeger vertrokken en op hotel gegaan. Zeker geen aanrader.

• 7k.m. werner29-09-2008

Lekker rustig

Wederom geslaagd. Heerlijke locatie voor met kinderen.

• 8Fransesco02-09-2008

Prima toscaanse Accommodatie

Erg mooi gelegen complex met mooie apartementen in toscaanse stijl.

De keukenuitrusting is wel erg summier, dus het is aan te raden het e.e.a. mee te nemen.

Verder was het matras erg doorgelegen.

Voor de rest een prima en mooi gelegen complex.

• 8marie-louise07-05-2008

Fijne appartementen met oven en vaatwasser. 3 zwembaden en grote tuin erbij, lekker ontbijten op je eigen terrasje, schitterend uitzicht en vriendelijk personeel. Routebeschrijving is erg slecht, appartement niet goed te vinden. Wel redelijk ver van winkels en geldautomaat, maar dat is vaker in Toscane. Jammer dat zwembad niet verwarmd is, in voorseizoen erg koud.

• 9Minke en Nico09-11-2006

Heerlijke vakantie gehad. Heel rustig gelegen. Goede uitvalsbasis voor Florence, Sienna e.d. Mooi ruim appartement met eigen terras. Voor mensen met kindjes prima, mits ze zichzelf goed kunnen vermaken. Een minpuntje: heel harde matrasse. Oplossing: deken erover heen.

Appartement Borgo Mulignone info

• VaatwasmachineBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij