Appartement Borgo al Cerro

ItaliëToscaneCasole d'Elsa

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Borgo al Cerro voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 8 reviews
+49/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.6FantastischScore uit 8 reviews
  • 7.8Inrichting
  • 8.3Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

8 Reviews over Borgo al Cerro

• 9Wendy19-08-2016

Fantastische plek voor een gezinsvakantie

Mooie, rustige agriturismo dat van alle gemakken is voorzien; groot zwembad, verwarmde douches, altijd schaduwplekken, bbq, houtoven, ping pong tafel, speeltuin, etc. Goed verzorgd en mooie ligging.

• 9Ate06-07-2015

Aanrader eerste klas

We proberen wel eens iets anders, maar komen steeds weer terug op dit fantastische complex midden in het Toscaanse land in de driehoek Florence, Siena San Gigignamo. Dat zegt genoeg over de aantrekkelijheid van de Borgo. Je kunt geen cijfer geven voor hulpvaardigheid en vriendelijkheid van het personeel, maar ook die krijgen een 10!

• 8Joep08-05-2014

Goede accommodatie als uitvalbasis voor dagtrips

De accommodatie ligt mooi centraal en erg rustig. Er is een restaurant en goede voorzieningen. Het personeel aan de receptie is erg behulpzaam, men kan er zelf brood bestellen voor het ontbijt. Voor een paar boodschappen moet men een paar minuten rijden. In Casole D' Elsa zit een goed restaurant met prachtig uitzicht. Wij hebben hier vier nachten geslapen, goede bedden en rustig.

• 9Fam. Waanders07-08-2013

Een droomplek!!

Erg mooi complex; schoon, netjes en gezellig. Vooral de tuin is zeer goed onderhouden, maar ook het zwembad is erg schoon en netjes. In de tuin staan fruitbomen/struiken waarvan je gewoon kunt plukken. We hadden appartement 12 en hadden een super uitzicht op de weilanden en het dorpje, maar konden ook onze kinderen in de gaten houden in het zwembad. Er waren voldoende kinderen zodat onze kids zich niet hoefde te vervelen. De eigenaar en de mensen bij de receptie waren zeer vriendelijk en gaven je voldoen tips als je vragen had, in het Engels. Wat we wel jammer vonden dat er geen avond werd georganiseerd met de gasten met een bbq of pizzaavond of iets dergelijks. De broodjes konden we een dag ervoor bestellen en werden 'smorgens bij het appartement bezorgt. Kortom voor herhaling vatbaar!!!!

• 9An29-06-2010

super mooi appartement op mooie locatie

zeer netjes onderhouden appartement met een heerlijk zwembad. De weg er naar toe is even zoeken, maar als eenmaal de Borgo in zicht is, is het allemaal vergeten. Het enige wat wij gemist hebben is een barretje bij het zwembad voor een café of cappucino.

• 8Marleen12-11-2008

heerlijk rustig

wel even zoeken, maar een heerlijk rustig complex met mooi zwembad, mooie tuin, zeer ruime woning, maar meubilair is wat karig, geen lekkere stoelen, alleen een rieten bankje en de bedbank is ongeschikt om op te slapen, zakt totaal door, ook buiten ongemakkelijke stoeltjes, dat was wel jammer. de omgeving is prachtig, veel te zien in La Toscana.

• 7 familie van Rijn17-08-2006

De Borgo al Cerro ligt qua aanrijroute niet zo gunstig : (zomer 2006) een terrein waar ook leegstaande fabrieken en wegversperringen zijn: geen romantisch Toscane. Als je er eenmaal bent valt het mee : je ziet ook velden en groen, echter als je appartement C6 zou boeken, houd dan rekening met een kaal uitzicht op de parkeerplaats en in de verte de fabriek; het minst mooi gelegen appartement van het complex. Appartement van binnen wel heel goed : ruim en nieuw. Restaurant heeft geen sfeer. Rond het zwembad en de andere appartementen veel groen. Het plaatsje Casole d'Elsa is niet echt lopend bereikbaar zoals wordt beloofd!

• 10Perdita Rizzi17-03-2006

Borgo al Cerro is ideaal voor mensen die houden van een mooie omgeving en rust.Het appartement beschikt over een restaurant, maar deze is van een andere eigenaar en daardoor niet altijd geopend.Het is de ideale plek om uitstapjes te maken in de fantastische Toscaanse streek!! De appartementen worden zeer schoon gehouden en het beschikt over een fraai zwembad met een barbeque/pizza oven. In een woord super!!!

Appartement Borgo al Cerro info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij