Landhuis Agriturismo Il Canneto

8,4

2 reviews over Landhuis Agriturismo Il Canneto in het Nederlands

Prachtig gelegen agriturismo

KL Stael, 20-9-2013

Agriturismo Il Canneto ligt rustig, midden in de natuur naast een prachtig zonnebloemenveld. Het hoort bij agriturismo La Peschiera wat een paar honderd meter verderop ligt. Hier moet je je ook melden. De eigenaresse is heel vriendelijk, maar spreekt slecht Engels. De appartementen zijn authentiek ingericht en van alle comfort voorzien. Ze zijn ruim en goed schoon. Je krijgt ook voldoende handdoeken. Het zwembad is prima met ligstoelen voor alle vakantiegangers. Wat we wel misten waren horren waardoor we vrij veel ongedierte binnen hadden. Daarnaast had een 'informatieboekje' waarin je basisinformatie over de omgeving kan vinden fijn geweest. We kwamen bv laat aan, moesten nog boodschappen doen maar hadden geen idee waar dat kon. Samenvattend: we hebben een heerlijke week gehad en kunnen deze agriturismo zeker aanraden.

Top verblijf

brebbel, 7-9-2013

Zeer goed kunnen verblijven. Wij hadden appartement Tinaia geboekt? Alles gelijkvloers, wat fijn was voor onze jonge kinderen. Zeer schoon, aan alles gedacht door de eigenaren. Ook flexibel tav extra verzoeken omtrent verblijfsduur en inrichting. Mooi uitzicht op casole d'elsa. (- niet op loopafstand). Complex ligt op het Italiaanse platteland. Aan de achterzijde (+/- 1 km ligt een Fabrieks/kantoorgebouw, maar tijdens je verblijf zie je dit niet. Mooi aangelegd met speelweide, tafeltennis faciliteit, schommel, wifi tot bij het zwembad en meerdere BBQ's. Ideaal ligging tov de 3 plaatsen San Gimignano, Volterra & Siena.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Agriturismo Il Canneto in Casole d'Elsa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Agriturismo Il Canneto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Landhuis Agriturismo Il Canneto scoort een 8.4 uit 10 op basis van 3 reviews.