Hotel Fattoria Belvedere

7.6GoedScore uit 34 reviews

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

34 Reviews over Fattoria Belvedere

• 6Gerda en René20-08-2018

Dit hotel heeft leiding nodig

Hotel Fattoria Belvedere is een mooi complex met enkele lage gebouwen. De kamers bevinden zich op het gelijkvloers en de eerste verdieping, die enkel met een trap te bereiken is. De kamers beneden hebben een mooi overdekt terras en zijn via een deur verbonden met de kamer ernaast. Zo kunnen zij ook gbruikt worden als familiekamers. Het gebrek aan een tussenmuur, maakt dat de kamers wel wat gehorig kunnen zijn. Het grote complex met veel groen en bloemen vergt veel onderhoud, en dat laat wel wat te wensen over. Wifi gebruik op de kamer is een illusie, zelfs nabij de receptie is het versturen van een email met foto een hele opgave. Ook het telefoneren loopt niet van een leien dakje. Het hotel ligt tamelijk afgelegen en je moet je al buiten de kamer begeven om contact met het thuisfront te hebben. Het grootste minpunt betreft het eten. We hebben er zeker geen honger geleden, maar enkele punten zijn eenvoudig te verbeteren Het ontbijt is alle dagen hetzelfde. Dezelfde eieren, hetzelfde vlees, dezelfde kaas. En als er een schotel leeg was, moest je geduld hebben. Aanvullen is niet het sterkste punt van dit hotel. Ook bij het avondeten. Een koud en warm voorbuffet en een dessertenbuffet waar geen variatie in zat. Het voor- en hoofdgerecht werd aan tafel geserveerd. Hierbij had je telkens de keuze uit 3 mogelijkheden. Soms had je wel wat geduld nodig. Een half uur wachten tussen 2 schotels was geen uitzondering. En dan kon het al eens voorvallen dat er nog enkel ijscreem als dessert was. Ook vers fruit was op een dag niet meer voorhanden. Een bokaal met fruit uit blik was het enige alternatief. Dit hotel heeft iemand nodig die de gang van zaken in het oog houdt en het personeel aanspoort om iets enthousiaster zijn werk te doen. Het is een prachtige streek en dit hotel zou een meerwaarde kunnen betekenen.

• 6peys engelen03-09-2015

vuile en vieze terrassen

komt totaal niet overeen met de foto's op de website van touroperator en fatoria belvedere. Vuile en vieze terrassen met bergen sigarettenpeuken, kunstgras dat gescheurd is, vieze parasols, afgeblakerde speeltuigen (gevaarlijk ). torenhoge vuilniszakken . Tennisplein was niet te bereiken vanwege de verloederde pad ernaartoe. Was bezaaid met een centimeters dikke laag naalden en verwilderde takken en struiken.de bar beneden was totaal onderkomen, stoelen hadden een dikke moslaag en lagen allemaal tegen de grond. eten was zeer sober .diepvriesbrood en croissants. totaal niet lekker. enkel de kamers waren proper maar hadden regelmatig geen water uit de kraan. Het eten was naar mijn normen goel. enkele keuze brood was heel karig. ik heb de beginperiode gekend toen Maria er nog alles in goede banen leidde. Duidelijk verschil nu.. Geen aanrader meer . Zwembad wel de moeite., kamers ook vind ik. Personeel deed zijn best, Rino de eetzaalmanager was super en aangename gast..

• 7lisette14-08-2014

Chagrijnig personeel,gegoochel eindafrekening.

Locatie best mooi, mooie oprijlaan, echter verouderd hotel met matig onderhoud. Ontbijt zeer sober, de gekozen ontbijt produkten waren van alles uit het goedkoopste assortiment en vrijwel iedere dag exact het zelfde. Met i.d verschrikkelijk brood. Waterige limonade uit automaat, tot smaakloze cacao-poeder vd chocomel. Personeel wat rondloopt bij serveren v.h ontbijt totaal ongemotiveerd en heel onvriendelijk. Bij de receptie ook al niet beter. Ergens las ik in een duitse recentie dat er gewaarschuwd werd v gegoochel met cijfers bij de eindafrekening. Zo ook bij ons! Wij waren met vrienden op daar en van hun credit-kaart is 2x! het bedrag afgeschreven van onze en hun totaal-bedrag. Daarna met veel kunst en vliegwerk en gekriebel met cijfers alles terug verrekend. Wij komen hier ondanks best mooie locatie om deze reden ook NOOIT meer terug.

• 5Dennis Temmerman05-08-2014

2de keer maar ook de laatste keer!

Minpunten: - kamers zijn zeer verouderd en slecht onderhouden (douchewand stuk, lichten stuk, parasol terras stuk,...) - Kamers ogen niet proper (schimmel in douche, gordijnen vuil, hoofdkussen met te kleine kussensloop,...) - Buffet wordt zeer beperkt aangevuld. - 1uur voor het avondeten is er geen warm water in de douche. Vermoedelijk neemt iedereen dan een douche en kan er niet genoeg water gelijktijdig verwarmd worden. - Het hotel is zeker geen 4 waard. Hoogstens 3... Het bewijs hiervan is dat er ook jeugdkampen worden ondergebracht in de kamers van het hotel. Dit is eerder het niveau van het hotel, een "ver-edel-de" jeugdherberg. Pluspunten: + aangenaam zwembad met steeds genoeg ligstoelen. + speeltuin, tafeltennis, voetbaltafel aanwezig in het hotel. Algemeen kan gesteld worden dat het hotel een duidelijke opfrisbeurt nodig heeft en een andere aanpak.

• 8Qwerty0104-08-2013

Leuk hotel

Wij kwamen aan en wij vonden het mooi! De omgeving is prachtig. Een typisch Toscaans uitzicht! Alleen ligt het hotel in een verwaarloosd dorp. Het personeel was erg vriendelijk. Er was helaas geen kids club, maar wij trokken er ook veel op uit. Wij hebben slechts een keer gebruik gemaakt van het restaurant. Ik vond dit erg matig. Het stelde niet zo veel voor. Het ontbijt daarentegen was ruim voldoende. Maar heel erg basis. De kamers waren ruim en werden dagelijks schoongemaakt. Elke dag kregen wij nieuwe handdoeken. De kids club was alleen actief met Italiaanse schoolkinderen. Er is ook een pool party 1 x per week. Dit was erg leuk voor de kinderen!

• 7Globetrotter08-08-2012

Schitterend uitzicht, in een spookdorp

als je vanuit cecina voor het eerst op de sp68 rijdt en je komt in casino di terra zie je verlaten fabriek en enkele huizen, dan denk je wat moet dit worden. Rijd je het dorp uit op de rottonde zie je het hotel liggen. Eenmaal de oprij laan op kom je in eenandere wereld. Een wereld van luxe en prachtige vergezichten. De kamers waren ruim, heerlijk koel en iederedag tot inde puntjes schoongemaakt. Iedere dag schoon beddengoed, schonehanddoeken. In dit hotelalleen van het ontbijt gebruikgemaakt. Zoete croissants, harde zoutloze witte broodjes of een brood wat je kon afsnijden. Diverse vleeswaren en kaas.ei gekookt of gebakken. Cornflakes en wat fruit.

De meeste hotelgasten maakte gebruik van de hp gelegenheid, wij wilde liever zelf restaurants uitzoeken.

Zwembad was heerlijk, sluit om 19.00uur. Je kon internet nemen voor 0,50 cent per dag. Alleen voor de receptie en bij het zwembad. Leuk maar traag een normaal mailtje versturen gewoon tekst duurde minuten

• 9fam. D11-09-2011

Zeer mooi hotel met lekkere Toscaanse keuken

Dit hotel is goed gelegen wat betreft het uitzicht op de Toscaanse heuvels, maar ook qua bereikbaarheid naar de grotere steden toe. De kamers zijn proper en ruim, eenvoudig ingericht. Het ontbijt is zeer verzorgd, uitgebreid en lekker. Het avondeten bestaat uit een zeer lekkere Toscaanse keuken (geen friet toestanden). Het zwembad in het hotel is zoals de rest zeer net en proper (geen allemaal meedoen toestanden). Wie een rustig, verzorgd hotel wil is hier zeker op zijn plaats. Ik zou dit hotel zeker aanraden aan famlie en vrienden!

• 7Rijtje06-09-2011

Tegenvaller

Ligging prima! Avondeten slecht, droge zalm! Ontbijt en kamer redelijk. Absoluut geen 4 sterren waard

• 5P & D15-08-2011

Hotel roept een dubbel gevoel op

Een aantal aspecten van dit hotel zijn fantastisch: de ligging is schitterend met een prachtig uitzicht op de omgeving. Het domein is idyllisch en wordt zeer goed onderhouden. Kinderen kunnen er onbezorgd ravotten. Het zwembad is schitterend. Het eten is goed: uitgebreid en lekker ontbijt (koffie is naar Italiaanse normen zwak) en het diner is lekker. Er is een uitgebreide wijnkaart met betaalbare en lekkere wijnen. Ideaal gelegen om de prachtige omgeving te bezoeken. De zee is makkelijk te bereiken (maar ga naar San Vincenzo - zand - ipv Cecina). Spijtig genoeg zijn er ook grote nadelen aan dit hotel: onze kamer was bij aankomst ronduit smerig: de kamer lag vol met haren en broodkruimels van de vorige gasten. Ook tijdens het verblijf was het onderhoud pover. De badkamer is piepklein met verouderd sanitair en schimmel in de douche. Er is nauwelijks druk op het water. Op het domein wordt hout gestookt en de rook kwam de ganse tijd in onze kamer zodat we nooit een raam konden openzetten.

• 7familie Leterm08-08-2011

viel tegen

Fattoria Bevedere was niet hetgeen we verwacht hadden. We hadden een familiekamer voor 5 personen geboekt mét balkon - we kregen een kleine familiekamer met mezzanine en een klein venstertje zonder balkon! Na overleg met de manager konden we verhuizen naar 2 aparte kamers. De volgende dag was er een probleem met de airco waardoor er condens op de vloer stond. Na melding van het defect bij de manager opnieuw nieuwe kamers gekregen : 2 aaneensluitende kamers, beide met terras en dus ook 2 badkamers en 2 WC's! Voor ons was dit ideaal! Over de kamers hadden wij dus geen klagen meer : goedwerkende airco en kleine koelkast waren tevens een pluspunt. Wat het eten betreft : het ontbijt was weinig gevarieerd - het avondmaal was soms echt niet lekker - het beste deel was antipasti en het dessert Mooi zwembad met voldoende ligstoelen. Heel behulpzaam en vriendelijk personeel - meertalig - extra pluim voor de manager! Mooie omgeving - alles goed met de auto bereikbaar.

Hotel Fattoria Belvedere info

• VerzorgingHalfpension