Appartement Borgo Di Monte Murlo

0Tonen op kaart

6 Reviews over Borgo Di Monte Murlo

• 8Cora10-06-2010

Erg Mooi!

Het ligt er erg mooi, ik ben er in de periode 20-08-2009 t/m 04-09-2009 geweest. Enige nadeel is dat er veel vliegen zijn en erg veel lawaai 's nachts van de airco. Prachtig zwembad met mooi uitzicht en veel rust. Als je lekker wil eten ga dan naar het restaurant Le Giuncaie in Guardistallo daar kun je de overheerlijk rustig en heerlijk genieten van al het goeds wat Italie aangaat.

• 7tony de backer20-11-2008

mooi verblijf - schitterend uitzicht

Logies is goed verzorgd en netjes. Ligging boven op berg bereikbaar via erg steile landweg.
    Je bent hier ver van alles afgelegen zodat even snel naar de winkel gaan er niet bij is. Verder mooi zwembad en ronduit heel mooi uitzicht. Wel vrij centraal gelegen voor uitstappen.

• 8Jasper en Annemiek14-09-2008

Mooie uitvalbasis voor dagtrips

Wij zijn van 23 augustus t/m 5 september op deze locatie geweest. Prachtige omgeving met mooi uitzicht. Nadeel was wel de grote hoeveelheid vliegen die rond de appartementen zitten. Zwembad was erg goed, en verder was alles erg schoon!!! Uurtje van Sienna, 1,5 uur van Florence. Aanrader is restaurant Bibere in Montescudaio!! Top restaurantje met heerlijke gerechten!

• 9Nancy02-08-2008

gezellig vakantiedomein met prachtig uitzicht

Hallo

Wij zijn net terug van 2 weken op dit vakantiedomein en het is ons zeer goed bevallen. Wij hadden een 6 persoonsappartement met airco voor 4 personen en dat was perfect. Het zicht vanop het terras en vanaf het zwembad was echt schitterend. De ligstoelen aan het zwembad lagen goed, er was steeds plaats, alleen spijtig dat er zoveel vliegen waren ! Op 20 minuten rijden ben je aan het strand en ook prachtige steden zoals Volterra,Pisa en Lucca zijn niet te ver met de wagen.

• 9MI27-07-2008

Mooie lokatie met een waanzinnig uitzicht

Borgo di Montemurlo ligt op een prachtige lokatie (op een heuvel) met een waanzinnig uitzicht. Je kijkt rondom kilometers ver van je af. Het laatste stuk weg (800 m) er naartoe is niet geasfalteerd. Huisje met airco (tegen betaling) was erg schoon. Zwembad ook prima. 's Morgens lagen de bestelde broodjes bij de receptie klaar, dat is erg fijn en ook noodzakelijk, anders moet je er veel moeite voor doen om elke dag aan vers brood te komen. Een zeer grote supermarkt vind je in Cecina, ongeveer 20 minuten rijden. Enige nadeel van de lokatie was dat je ver overal vandaan zit. De bekende plaatsen zoals Pisa, Lucca, Florence en Sienna zitten op minimaal een uur rijden van de borgo af. De borgo zelf is geweldig, daar is niets op aan te merken!

• 9Lisa24-04-2008

Wij zijn in 2006 naar Toscane geweest. Dit appartement is ons zeer goed bevallen. Bij aankomst kregen wij een drankje en alles was zeer schoon. Er was ook een airco aanwezig. Je hebt een mooi zwembad met een prachtig uitzicht. Onderaan is een klein restaurantje, waar je erg lekker kunt eten. (Dit appartement ligt op een berg) Er is vlakbij een hele kleine supermarkt. Je moet wel even rijden wil je ergens komen.

Appartement Borgo Di Monte Murlo info

Veilig betalen met