Hotel Villa Maya

5.5VoldoendeScore uit 2 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.5VoldoendeScore uit 2 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Villa Maya

• 2jantine van laar10-10-2012

onvriendelijk

Wij zochten een hotel in een rustige plaats met ruimte voor de auto. Onvriendelijke man aan de receptie die wel Engels sprak maar het niet verstond als het hem niet uitkwam. Kamers zeer sober en donker. Gegeten in het restaurant. Alleen 1x3 gangenmenu. Terwijl ik nog met mijn voorgerecht bezig was kreeg mijn partner alvast het hoofdgerecht voor zijn neus.Geen prijzen. Zeer slecht ontbijt, we dachten dat er grapefruitsap stond maar dit was ranja, brood zo oud dat het afbrokkelde, koude koffie die even opgewarmd werd. We hebben besloten Toscane na 1 nacht te verlaten omdat men in 1 dag in Pisa, het hotel, de benzinepomp enz. 8 x geprobeerd heeft ons op te lichten. Godzijdank is onze auto niet gestolen zodat we de volgende dag het land konden ontvluchten. Zelfs bij Hotel Villa Maya werd er geprobeerd een hogere nota uit te schrijven dan we daadwerkelijk verbruikt hadden. Ons zien ze hier nooit meer. Oh, en dat zwembad is zeker nog steeds in aanbouw??

• 9Judith07-08-2006

Heerlijk, wat een fantastisch hotel! Super rustiek en wat een prachtige ruime tuin. Als klant wordt je behandeld als koning, zoals het hoort. Fietshuur om bij 't treinstation te komen,goed geregeld.Een shuttle naar het station ook geen probleem. De ligging is helaas wat ver vh centrum. Taxi kost al gauw 30 euro. Verder erg genoten van de antieke kamers en nogmaals de prachtige tuin. Zwembad is in aanbouw, dus ook aan de kinderen wordt gedacht!

Hotel Villa Maya info

Facilities