Appartement Il Chiassetto

ItaliëToscaneCascina

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Il Chiassetto voor je op een rij gezet:

6.3VoldoendeScore uit 4 reviews

6.3VoldoendeScore uit 4 reviews
  • 5.8Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

4 Reviews over Il Chiassetto

• 2Syl08-08-2019

Nooit en nooit meer.

Achterstallig onderhoud. Wc loopt door. Oven en tv deden het niet. Lamp op badkamer kapot. Geen schone handdoeken.Zonder stroom gezeten. Moeder en dochter beheren het maar verwacht geen hartelijk ontvangst. Prijs is veel te hoog .

• 3John07-08-2019

Nooit meer

Ondanks de hoge gemiddelde score, viel het behoorlijk tegen. Na een koel welkom door de eigenaresse en een uitleg welke 1 minuut duurde konden we alles verder zelf uitzoeken. Beetje oubollig, incompleet servies. In de kast stond een oud vies oventje welke niet werkte. Op de TV (een mini dikke beeldbuis) hing een briefje dat deze niet werkte. De deur van de badkamer klemde op de tegelvloer. Kortom spijt dat we het geboekt hebben. Te weinig waarde voor het geld. Verder is het bijzonder om te zien dat de eigenaresse met een brandende sigaret naar binnen gaat om het appartement te controleren van een gezin wat juist vertrokken is. Dit terwijl er op de deur staat “Vietato Fumare” Als het in het verleden wel goed was is het nu hard achteruit gegaan. En tot slot nog een halve dag zonder stroom gezeten zonder uitleg of verontschuldigingen.

• 10liek14-08-2013

Super vakantie gehad

Super gezelig, en een hele vriendelijke gastvrouw. Mooi zwembad, echt een super locatie. lekker rustig en heerlijk gegeten bij de gastvrouw zeker een aanrader. De kids hebben genoten.

• 10Margo25-08-2008

Een heerlijk adres in Toscane!

Dit jaar zijn we 8 dagen op deze geweldige agriturismo geweest. In het drie jaar geleden volledig gerenoveerde gebouw bevinden zich 7 appartementen waarvan 2 op de begane grond. Nadeel is dat je geen eigen terrasje hebt als je, zoals wij, op de eerste verdieping zaten. Wij hadden campingstoeltjes mee en creëerden zo zelf op het grote grasveld onze zithoek. Het zwembad is super, met veel opblaasbaar spul erbij. En... geen badmuts nodig hier. De gastvrouw spreekt helaas geen enkel woord Engels (haar dochter gelukkig wel) maar dat maakt haar niet minder gastvrij. OP verzoek kookt ze 's avonds een meergangenmenu. Heerlijk. Locatie is ook perfect omdat allerlei bezienswaardigheden (Lucca, Pisa, Viareggio en ook Florence) goed te berijden zijn. Wij gaan volgend jaar weer!

Appartement Il Chiassetto info

Facilities

• HuisdierenBeschikbaar

Room facilities

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij