Bed & Breakfast Nonna Mora

ItaliëToscaneCasalguidi

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Nonna Mora voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 3 reviews

8.3FantastischScore uit 3 reviews

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

3 Reviews over Nonna Mora

• 8Bas16-05-2013

Leuk appartement met fantastische eigenaren

Twee weken hebben we vertoefd in dit prettige mooie appartement. Mooi uitzicht over de Arno vallei. 's Avond kijk je uit over een zee van lichtjes in de verte. Bij helder weer kan je de koepel van de Dom van Florence zien. Er zijn drie appartementen van verschillende grootte. Wij hadden het appartement met twee slaapkamers. Prima voor 4 personen. Het huis is vroeger een klooster geweest en dat is terug te zien in de indeling. Elke kamer heeft een trapje naar de volgende kamer. Heel grappig en het went snel. We hebben het geweldig gehad!!!! Op het terras van de eigenaren hebben zij ons getrakteerd op heerlijke pizza's. Erg gezellig en heel gastvrij. :))))))

• 9poot_andre15-05-2013

Prachtig authentiek huis op mooie locatie

Het huis ligt midden tussen de olijfbomen met een schitterend uitzicht op de vallei van de Arno en de omringende heuvels en bergen. Bij mooi weer is zelfs de dom van Florence goed zichtbaar. In het huis zitten verschillende appartementen, wij hadden met ons gezin het grootste dat bestaat uit drie slaapkamers met in totaal 7 bedden. Twee kamers hadden een eigen douche/wc. Zowel aan het huis als de inrichting zie je dat het een oude kloosterboerderij is, sfeervol maar soms een beetje openluchtmuseum-achtig. Dat staat het woongenot echter niet in de weg, het sanitair is bijvoorbeeld gewoon modern en comfortabel. De gastvrijheid van Antonella en Massimo is grenzeloos. Wij werden uitgenodigd voor een Italiaanse pizza avond in hun boomgaard, het werd een onvergetelijke avond en hoogtepunt van onze vakantie.

Touroperator verhuurt dit huisje onder de naam Casa Antonella.

• 8McTenD20-09-2011

Italie op zijn mooist!

De eerste keer dat we met ons gezin Italië bezochten. Via een smalle landweg rijdt je zo'n 200 meter boven Casalguide. Een prachtig gerenoveerd huis midden tussen de olijfbomen met een schitterend uitzicht op de vallei. We ontvingen een warm welkom van Antonelle an Massimo. Er stond wijn en grappa voor ons klaar. Het huis is authentiek maar comfortabel. De kamers hebben airco, wat we wel nodig hadden in de periode dat we er verbleven. De omgeving is erg gevarieerd en nog niet overspoeld door toeristen.

We hebben met de eigenaren nog zelf pasta gemaakt en saus met verse groente uit eigen moestuin. Een aanrader om te onthaasten in een prachtige omgeving.

Bed & Breakfast Nonna Mora info

Facilities