Vakantiehuis Villetta Palma

Vakantiehuis Villetta Palma

1 review over Vakantiehuis Villetta Palma in het Nederlands

Familie

2008

Een erg groot, mooi gelegen huisje

Stef en Evi van den Oever
24-8-2008

Een erg mooi huisje rustig gelegen. 3 km van Casale Marittimo. Niet veel te beleven voor kleine kinderen. Huis is erg ruim, mooie kamers en een mooie keuken. De tuin is erg mooi en bij helder weer ook uitzicht op de zee! Dicht gelegen bij grote steden als Siena, Lucca en Pisa. Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villetta Palma in Casale Marittimo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villetta Palma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.