Camping Valle Gaia

Camping Valle Gaia
8,3

Tussen de heuvels van Toscane ligt Camping Valle Gaia. Een viersterrencamping met Nederlandse animatie en een fantastisch restaurant. Valle Gaia onderscheidt zich daarnaast door de zeer ruime kampeerplaatsen waar je echt geniet van je privacy. De plaatsen worden afgebakend door groene beplanting. Op een uurtje rijden van Pisa.

352 reviews over Camping Valle Gaia in het Nederlands

Leuke camping.

Fam. Homan,
5-2-2019

Erg leuke camping. Mooi en gezellig opgezet.
2 zwembaden op 2 locaties. Super goed restaurant op het hoger gelegen deel. Zwembad werd wel druk bezocht. Mooie omgeving, geen stadje op loopafstand van de camping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Leuk!

Katja,
28-1-2019

Erg leuke en complete camping. Ideaal dat de speeltuin grenst aan het terras van het restaurant. Lekker eten bij Gaia restaurant. Genoten van onze fietstocht op de stadsmuur van Lucca. Dat hebben we s ‘morgens vroeg gedaan toen het nog niet zo druk was, heerlijk! Volterra..prachtig! Onze zoon van 8 heeft veel plezier gehad in het zwembad. Ruime tent van touroperator. Wij zijn alleen maar positief.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wij zouden deze camping zeker aanbevelen

Marjolijn,
23-9-2018

Een prachtige uitvalsbasis voor een camping, als je houd van lekker relaxen maar ook leuke dagjes weg wilt gaan. De plaatsjes zijn behoorlijk groot voor Italiaanse begrippen. Bij het boeken krijg je ook een overzicht met de afmetingen van alle beschikbare plaatjes, ideaal! Daarnaast zijn de plaatjes netjes, en mooi met groene afscheiding tussen alle plaatsen. Er is meer dan voldoende sanitair gelegenheid, en ook goed schoon. Mooi zwembad, gezellige bar en een prachtige camping. Veel steden zijn vanaf deze camping goed te bereiken, zoals: Lucca, Pisa,Florence, Volterra en noem zo maar op. Maar daarnaast bied de camping en alle bijliggende stranden een heerlijke uitvalbasis om tot rust te komen. Daarnaast is het restaurant op de camping, Pizza Gaia een echte aanrader. Heerlijk eten voor weinig geld Supermarkten en stranden liggen op nog geen 5 kilometer.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige camping!!

Yvke,
10-9-2018

Met vier oudere kinderen hier drie dagen en nachten verbleven op onze rondreis. We stonden bovenaan op deze terrassencamping, plaatsen zijn erg groot. Prima camping, kinderen hebben zich hier prima vermaakt. Wifi bij receptie Behulpzaam, vriendelijk personeel. Animatie in het Nederlands, gaat ook door wanneer alleen onze kinderen zich melden bij een activiteit als basketbal. Schoon mooi sanitair. Prima zwembaden.

Heerlijke vakantie op camping Valle Gaia

Angelique,
7-9-2018

Een heerlijke camping in Toscane. De plekken zijn echt groot voor Italiaanse begrippen en ook de groene afscheiding tussen de plekken is ideaal. Wij hebben op het oude gedeelte van de camping gestaan. We waren voor de 3 e keer op deze camping terwijl dit eigenlijk tegen mijn principe is. Leuk zwembad voor de kinderen met zeer veel leeftijdsgenootjes om te spelen. Vanuit de camping zijn we nog 2 dagen met de trein naar Rome geweest. Dat is prima te doen.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig!

Jolanda,
7-9-2018

Een mooie camping met zeer vriendelijk personeel. Mooie comfort plekken. Goed onderhouden. Zeer schoon sanitair. Zwembad simpel maar voor onze Kids prima.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super fijne camping voor jonge gezinnen

Nicole van Daal,
6-9-2018

Het is een super leuke camping. Vooral voor jonge kinderen. Een klein minpuntje was de hitte op de plaatsen naast het middenpad (in ons geval 75) dat is echt een enorm warme plaats. De mini disco begon wat aan de late kant. Van 21 uur tot 22 uur We hebben ons heel goed vermaakt. Goed sanitair en zwembad

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Nu voor de 2x op deze camping. Rustige camping, waarbij kinderen zichzelf moeten kunnen vermaken. (weinig activiteiten, voor ons geen probleem) Het zwembad, de speeltuin 's avonds of free wifiplek is de ontmoetingsplek voor jong/oud. Camping heeft een wat nieuwer bad (voor ballen/opblaasfiguren), het andere bad is een rechttoe rechtaan bad en is daar zijn ballen etc. verboden, maar er kan wel vrijuit gespeeld worden. Water werd elke dag meerdere keren gecontroleerd. Geen waterglijbanen, hoewel zit dit heel leuk vinden niet gemist. Sanitair gebouw boven is prima. Geen enkele keren smerige wc's gezien, wordt goed onderhouden, alleen de muren kunnen wat vaker gedaan worden. Geen koud water gehad. Ooit op een andere 4 sterrencamping gestaan waar toiletpapier aanwezig was, daar lag al het papier op de grond en waren wc's overstroomd. Wellicht bewuste keus vd camping? De kinderen willen er graag weer naartoe,ondanks dat ze al wat ouder zijn.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Een mooie camping met veel diversiteit in staanplaatsen. Wij stonden op een comfortplaats welke veel zonniger waren dan de plaatsen beneden. Echter, onze staanplaats lag niet aan het pad waardoor we niet het gevoel gekregen op een camping te staan. Een groot nadeel was dat de caravan handmatig op de plaats geduwd moest worden. Zwembad top, we raar dat je in het grote bad niet met een balletje mocht gooien terwijl er ruimte zat was. De WiFi is onvoldoende en WC-papier hoort gewoon aanwezig te zijn. Al met al een prima camping met net niet de wauw-faktor.

Minder dan verwacht..

Rik,
24-8-2018

We hebben deze camping bezocht naar aanleiding van de mooie website en de positieve reviews op Zoover. Bij aankomst vielen gelijk de grote plaatsen op, voor Italië echt groot. Er zijn veel bomen waardoor de plaatsen prettig qua schaduw zijn. Maar... als je deze camping kritisch gaat bekijken zijn er diverse zaken die in mijn ogen onvoldoende zijn om je als viersterrencamping te kwalificeren. Je eigen toiletpapier meenemen kan echt niet meer en niet op een viersterrencamping, sanitair is oud en onvoldoende capaciteit. Het zwembad oogt mooi alleen is wel erg verouderd. Kwaliteit van het water is matig maar dit zou los moeten staan van de leeftijd van het zwembad. Prijs kwaliteit is verder wel goed en volgens mij betaal je voor wat je krijgt. Gezien de cijfers hier op Zoover zou deze camping zich moeten kunnen meten met de grote dure campings, dat is niet reeel.

Gereisd met partner in augustus 2018

• Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Valle Gaia in Casale Marittimo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Valle Gaia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.