Camping Valle Gaia

8,6

326 reviews over Camping Valle Gaia in het Nederlands

Topcamping!

Fam lugtenberg, 20-1-2018

Bijna 3 weken lang op Valle Gaia gestaan. We hebben een ongelooflijk goed verblijf gehad. De camping is van medium formaat, dus het masale toerisme hoef je daar echt niet te verwachtten. Alle belangrijke dingen die je graag op een camping ziet zijn aanwezig. Ik doel dan op dingen als een campingwinkel met voldoende keuze, een pinapparaat, EHBO, een voortreffelijk restaurant, een goede pizzaria, 2 verschillende plekken met zwembad, een zwem/koffie/snack bar, vriendelijk personeel en actieve animatie. Onze kids (8/12) vonden de zwembaden heerlijk, maar hebben wel iets van een glijbaan gemist! Hierintegen is er wel weer een mooi waterpark in de buurt.. De camping is gelegen op een mooie plek in de heuvels van Toscane. Op een minuut of 15 rijden van het strand en op 5 minuten van een grote supermarkt. Ook een mooie plek om de grote steden te bezoeken, zelf hebben wij Lucca en Florence bezocht. Ook Piza ligt binnen een uur rijden.

Verder natuurlijk (bijna) altijd super weer!

Wij hebben genoten en komen ook zeker weer eens terug!!

Heerlijke camping

Geert, 3-1-2018

Dit is de eerste camping waar we naar terug zijn gegaan. In 2015 al een heerlijke tijd gehad en nu dus opnieuw genoten.

De afmeting van de camping is prima, mooi overzichtelijk en toch niet te klein. Er wordt genoeg georganiseerd voor (met name) kinderen en ‘s avonds is bij het restaurant bovenaan de heuvel de minidisco. Voor de ouders een mooi moment voor een espresso of een biertje bij de bar.

Personeel bij receptie en restaurant zijn uiterst vriendelijk en flexibel.

Huurtent van touroperator is opnieuw goed bevallen. Helaas waren alle spiraalbedden al jaren over hun houdbaarheidsdatum heen... Vooral jammer dat ze daar geen adequate oplossing voor bieden.

Dat was echter het enige smetje op de hele vakantie. Leuke camping, goed zwembad, prima restaurant en een fantastische omgeving!

Ik sluit niet uit dat we hier nog eens terug komen, al doen we dat normaal eigenlijk nooit :)

Knusse & gemoedelijke camping!

Eef, 14-11-2017

Kleine, overzichtelijke camping met een goed verzorgd, netjes zwembad zonder glijbanen o.i.d.. Ondanks hoogseizoen meestal wel ligstoel vrij. Leuk, klein barretje bij zwembad. Kwaliteit pizzeria en restaurant vonden wij erg goed, zit je ook gezellig.

Vanwege de kleinschaligheid konden onze kinderen (6 en 7 jaar) hun eigen weg gaan op de camping. Wel nagenoeg alleen maar Nederlandse gasten. Leuk speeltuintje. Animatie stelde niet zo heel veel voor, maar voor onze kids geen gemis. Sanitair verschilt een beetje per gebouw, maar over het algemeen netjes en schoon. Camping zeker een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen. Binnen een half uur rijden diverse leuke strandjes/baaitjes aan zee.

Helemaal TOP!

P.W., 4-11-2017

Rustige gemoedelijke camping. Prima uitvalsbasis voor strand, cultuur en lekker eten in een mooie omgeving.

Heerlijke vakantie bestemming

Frank Toet, 24-10-2017

Een overzichtelijke camping. In de periode toen wij er waren veel Nederlanders. Voor de kinderen top en hebben voor de vakantie al vaak contact wanneer wie er is. Prima camping verder. Kinderen vermaken zich, dus wij hebben ook een heerlijke vakantie. Camping en ligging werken daaraan mee. Prima uitvalsbasis voor Toscane

voor het 3e jaar op rij helemaal fantastisch

Heidi van Oss, 17-10-2017

Gemoedelijke sfeer, vriendelijk behulpzaam personeel, schoon en voldoende sanitair. Fijn zwembad zonder al te veel poespas. Lekker eten bij de diverse restaurants. Het afwas water is niet altijd even warm.

Diverse stranden in nabije omgeving al binnen 10 minuten met de auto. Ook supermarkten, winkels en vele bezienswaardigheden in de buurt.

Top, nu al geboekt voor volgend jaar

Roland Joosen, 13-10-2017

Zeer correcte campingeigenaren, mooie ruime plaatsen, volop faciliteiten, zeer goed pizzarestaurant met schappelijke prijzen. We staan hier al elke zomer sinds 2012! Kortom een aanrader.

Hele fijne camping

Bruin, 13-10-2017

Fantastische camping: veel steden te bezoeken in het prachtige Toscane!

In Lucca fietsen huren en op de stadsmuur fietsen, dagje naar Cinque Terre is ook nog te doen. Florence, Bolgheri, Volterra, San Gimignano, strand bij Vada: allemaal Leuk om naar toe te gaan vanaf Valle Gaia. Maar een dagje op deze camping blijven bij het zwembad is ook heerlijk. Vriendelijk en behulpzaam personeel op deze camping. Goed en net sanitair. Grote (comfort)plaatsen boven. Goed eten bij Pizzagaia (vriendelijke bediening en heerlijk eten) of boven bij Robin Hood. Kortom wij komen zeker nog een keer terug!!!

Simply The Best!

Tineke Netten, 13-10-2017

Ons Jubileum 10 jaar op camping Valle Gaia! WIj blijven het een fantastische camping vinden zeer ruime plaatsen, goed betaalbaar, heerlijke restaurants, zeer professionele camping eigenaar, prachtige toilet en douches, heerlijke zwembaden en dat alles in een prachtige omgeving!

Blijvertje

Jeannette, 13-10-2017

Blijft een leuke rustige camping, verveelt nog steeds niet na 7 jaar.

We hebben een aantal aanbieders voor Valle Gaia voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Valle Gaia in Casale Marittimo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Valle Gaia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Valle Gaia scoort een 8.58 uit 10 op basis van 347 reviews.