Camping Valle Gaia

• Onvoldoende: 1 - 5

Gemoedelijk en relaxed

Juffrouw Janssen
17-7-2018

Heerlijke, gemoedelijke camping, klein (geen boerencamping, maar fijn overzichtelijk), zeer geschikt voor gezinnen met jongere kinderen. Mijn oudsten vonden het inmiddels wat saai (12 en 14 jaar).

Prachtige omgeving, goed uitgangspunt voor bezoekjes aan het prachtige Lucca, mooie Siena en (favoriet bij de dochters vanwege de vele winkeltjes) Volterra.

Een dagje naar zee is vanaf de camping prima te doen (met de auto).

De staat van het sanitair was oké, het schoonmaken mocht wat ons betreft wat vaker en beter gebeuren. Drie jaar eerder hier ook geweest en toen was het beter!

Mooie, ruime (zeker op het ‘nieuwe’, hoger gelegen gedeelte) plaatsen, gescheiden door hagen, voldoende schaduw (dat was boven nog ietsje minder door wat jongere aanplant).

Kortom: een heerlijke camping waar we zeker nog een derde keer komen (waarschijnlijk als de kinderen niet meer mee gaan 😉).

Super camping!

De Leeuw
11-7-2018

Super camping! Heel gezellige sfeer, lekker rustig maar toch genoeg te doen overdag. Heerlijk zwembad. Schoon en voldoende sanitair. Zelfs in hoogseizoen nooit wachten. Goede campingwinkel, goede bar bij het zwembad en geweldig restaurant. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Camping heeft een zeer goede ligging om uitstapjes te maken.

Voor herhaling vatbaar

E. Stoter
4-6-2018

Terassencamping, niet ver van de kust, met heggen omzoomde plaatsen, een zwembad met bijbehorende horeca, winkel, E. H, een pinautomaat en een restaurant. Vriendelijk ontvangen door heer die een paar Nederlandse woorden kent, evenals de jongeman in het restaurant. Mooi sanitair, vooral ook op het bovenste terras, waar comfortplaatsen zijn. En voor Italiaanse begrippen was er i.i.g. in sanitair gebouw 2 een was cabine. Wij waren er maar een paar dagen, maar zouden hier zo weer naar toe gaan. Tip, op dinsdagmorgen hele grote markt in Cecina. Volterra is leuk en wij reden de Via Bolgheri.

Topcamping!

Fam lugtenberg
20-1-2018

Bijna 3 weken lang op Valle Gaia gestaan. We hebben een ongelooflijk goed verblijf gehad. De camping is van medium formaat, dus het masale toerisme hoef je daar echt niet te verwachtten. Alle belangrijke dingen die je graag op een camping ziet zijn aanwezig. Ik doel dan op dingen als een campingwinkel met voldoende keuze, een pinapparaat, EHBO, een voortreffelijk restaurant, een goede pizzaria, 2 verschillende plekken met zwembad, een zwem/koffie/snack bar, vriendelijk personeel en actieve animatie. Onze kids (8/12) vonden de zwembaden heerlijk, maar hebben wel iets van een glijbaan gemist! Hierintegen is er wel weer een mooi waterpark in de buurt.. De camping is gelegen op een mooie plek in de heuvels van Toscane. Op een minuut of 15 rijden van het strand en op 5 minuten van een grote supermarkt. Ook een mooie plek om de grote steden te bezoeken, zelf hebben wij Lucca en Florence bezocht. Ook Piza ligt binnen een uur rijden.

Verder natuurlijk (bijna) altijd super weer!

Wij hebben genoten en komen ook zeker weer eens terug!!

Heerlijke camping

Geert
3-1-2018

Dit is de eerste camping waar we naar terug zijn gegaan. In 2015 al een heerlijke tijd gehad en nu dus opnieuw genoten.

De afmeting van de camping is prima, mooi overzichtelijk en toch niet te klein. Er wordt genoeg georganiseerd voor (met name) kinderen en ‘s avonds is bij het restaurant bovenaan de heuvel de minidisco. Voor de ouders een mooi moment voor een espresso of een biertje bij de bar.

Personeel bij receptie en restaurant zijn uiterst vriendelijk en flexibel.

Huurtent van touroperator is opnieuw goed bevallen. Helaas waren alle spiraalbedden al jaren over hun houdbaarheidsdatum heen... Vooral jammer dat ze daar geen adequate oplossing voor bieden.

Dat was echter het enige smetje op de hele vakantie. Leuke camping, goed zwembad, prima restaurant en een fantastische omgeving!

Ik sluit niet uit dat we hier nog eens terug komen, al doen we dat normaal eigenlijk nooit :)

Knusse & gemoedelijke camping!

Eef
14-11-2017

Kleine, overzichtelijke camping met een goed verzorgd, netjes zwembad zonder glijbanen o.i.d.. Ondanks hoogseizoen meestal wel ligstoel vrij. Leuk, klein barretje bij zwembad. Kwaliteit pizzeria en restaurant vonden wij erg goed, zit je ook gezellig.

Vanwege de kleinschaligheid konden onze kinderen (6 en 7 jaar) hun eigen weg gaan op de camping. Wel nagenoeg alleen maar Nederlandse gasten. Leuk speeltuintje. Animatie stelde niet zo heel veel voor, maar voor onze kids geen gemis. Sanitair verschilt een beetje per gebouw, maar over het algemeen netjes en schoon. Camping zeker een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen. Binnen een half uur rijden diverse leuke strandjes/baaitjes aan zee.

Helemaal TOP!

P.W.
4-11-2017

Rustige gemoedelijke camping. Prima uitvalsbasis voor strand, cultuur en lekker eten in een mooie omgeving.

Heerlijke vakantie bestemming

Frank Toet
24-10-2017

Een overzichtelijke camping. In de periode toen wij er waren veel Nederlanders. Voor de kinderen top en hebben voor de vakantie al vaak contact wanneer wie er is. Prima camping verder. Kinderen vermaken zich, dus wij hebben ook een heerlijke vakantie. Camping en ligging werken daaraan mee. Prima uitvalsbasis voor Toscane

voor het 3e jaar op rij helemaal fantastisch

Heidi van Oss
17-10-2017

Gemoedelijke sfeer, vriendelijk behulpzaam personeel, schoon en voldoende sanitair. Fijn zwembad zonder al te veel poespas. Lekker eten bij de diverse restaurants. Het afwas water is niet altijd even warm.

Diverse stranden in nabije omgeving al binnen 10 minuten met de auto. Ook supermarkten, winkels en vele bezienswaardigheden in de buurt.

Top, nu al geboekt voor volgend jaar

Roland Joosen
13-10-2017

Zeer correcte campingeigenaren, mooie ruime plaatsen, volop faciliteiten, zeer goed pizzarestaurant met schappelijke prijzen. We staan hier al elke zomer sinds 2012! Kortom een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Valle Gaia voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Valle Gaia in Casale Marittimo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Valle Gaia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Valle Gaia scoort een 8.58 uit 10 op basis van 350 reviews.