Sorteren

Reviews over Casale Marittimo

Mooi dorpje

Joost
    17-8-2018

mooi klein dorpje in de heuvels dichtbij de kust van Cecina.

Pittoresk, typisch Toscaans dorpje.

Victor
    1-8-2018

Dichtbij camping Valle Gaia een erg leuk pittoresk en karakteristiek Italiaans dorpje. Prachtig vergezichten over het typische Toscaanse landschap.

Mooi oud dorpje.

Fam lugtenberg
    20-1-2018

Dit is een mooie plek om een keertje te bezoeken, maar verder ook niks spannends te beleven. Het oude Toscane ademt hier nog!

Prachtig karakteristiek stadje

Geert
    3-1-2018

Heerlijk stadje, alsof je een Italiaanse filmset binnen wandelt (geen maffia film ;) ).

Meerdere avonden hier geweest, diverse goeie restaurants bezocht.

Prachtig

Jean
    17-10-2017

Een prachtig dorpje om door heen te wandelen. Nauwe straatjes, prachtige oude huizen. Gewoon geweldig om elk jaar weer door heen te wandelen. We doen dit inmiddels al 7 jaar tijdens onze vakantie en verveelt nog steeds niet.