accommodatie Casale Marittimo met sportfaciliteiten

Reviews over Casale Marittimo

Zeker voor herhaling vatbaar

R. Gernaat,
    26-8-2018

Zeer net en kleinschalig appartementencomplex met goede faciliteiten met aangrenzend camping Valle Gaia met nog meer faciliteiten waar ook gebruik van mag worden gemaakt. Zeer goede eetgelegenheden en genoeg dorpjes in de buurt.

Onze kinderen van 8, 10 en 14 hebben zich super goed vermaakt.

Ik heb eigenlijk alleen een airco gemist waardoor het 's nachts best wel warm was.

Leuk , aangenaam verblijf!!

joost,
    13-8-2018

Leuk gelegen, dichtbij mooie dorpjes als Borghieri, Casale etc. Strand op 10 minuten rijden. Er zijn mooiere stranden wat verderop! Appartementen zijn wel gedateerd, jaren 80 stijl met mini douche "cabine" met douche gordijntje. En in hete periode mis je wel airco. Bij de receptie van de camping/appartementen kan je om ventilatoren vragen die ze vervolgens keurig komen brengen. Wellicht een idee om ze gewoon standaard in de appartementen neer te zetten. Zwembaden en horeca goed verzorgd en zeer vriendelijke bediening bij zwembadterrassen en andere horeca. De broers bij de receptie zijn een komisch duo en helpen je ook graag aan betaalde wifi kaartjes die het vervolgens nauwelijks doen :-). Maar ze zijn ontzettend vriendelijk en hulpvaardig verder. Ik denk 80% NL gasten, ook op de camping. Als ze de appartementen iets aanpakken, en wat moderniseren en een beter wifi abbonement nemen is dit een topplek! Maar nu ook al erg leuk!

Voor herhaling vatbaar!

Ingrid,
    21-7-2018

We zaten in een appartement op de begane grond met een super uitzicht. Alles was prima! Van alle basisgemakken waren we voorzien. Vooral hebben we contact gehad en dat was wel fijn. We kwamen pas midden in de nacht aan en kregen de spullen van de nachtbewaker. De volgende ochtend hebben we ingecheckt. We dachten toen ook dat we geen gas hadden en nadat we dat bij de receptie hadden aangegeven stonden ze binnen een half uur al op de stoep. Heel vriendelijk, gastvrij en een goede service! Het restaurant en de pizzaria zijn ook beide een aanrader. Iedereen is vriendelijk en het eten is goed. Omdat we zo vroeg in het seizoen waren was alleen het kleine zwembad open maar dat was voor ons prima. De kinderen vonden de speeltuin ook erg leuk.

Het was een heerlijk weekje ondanks de regen. Ik zou er zeker weer heen gaan. Vooral met een auto is alles goed te bereiken. Top!

fantastisch park,gastvrij en vriendelijk personeel

Mart van Hamburg,
    13-10-2017

Park ligt redelijk geisoleerd buiten de toeristische zone. Voor strand en winkels heb je altijd een auto nodig (of fiets). Wij zouden het echter niet anders willen.

Heerlijke vakantie op prachtig park / camping!

Ralph en Marlous,
    14-8-2017

In juli hebben we 2 heerlijke weken gehad in een appartement van Residence La Casetta (huisje nr31). Deze accommodatie was eenvoudig, wat gedateerd maar alles was brandschoon en voor ons van alle gemakken voorzien. Geen parasol aanwezig, wel echt nodig en hebben we dus zelf aangeschaft. We waren in een warme week maar ik miste geen airco.

Zowel La Casette als camping Valle Gaia zijn goed zeer goed onderhouden, alles wordt goed bijgehouden. Mooie ligging, de zwembaden zijn fijn en schoon. Het zwembad op de camping is gezellig maar wel druk. Ook de animatie was prima. We hebben geen geluidsoverlast gehad van de animatie (ongeveer 1x per week live muziek en 6x per week mini-disco van 21:00-21:45 maar zeker geen harde muziek).

Gegeten bij PizzaGaia en dat was uitstekend! Zeer vriendelijke bediening, veel keuze en goede prijs-kwaliteit.

Het strand van Vada is heerlijk met een mooie, heldere zee die heel langzaam afloopt dus ideaal voor kleine kids.

Kortom, een aanrader!