Reviews over Casale Marittimo

Wij zouden deze camping zeker aanbevelen

Marjolijn,
    23-9-2018

Een prachtige uitvalsbasis voor een camping, als je houd van lekker relaxen maar ook leuke dagjes weg wilt gaan.

De plaatsjes zijn behoorlijk groot voor Italiaanse begrippen. Bij het boeken krijg je ook een overzicht met de afmetingen van alle beschikbare plaatjes, ideaal! Daarnaast zijn de plaatjes netjes, en mooi met groene afscheiding tussen alle plaatsen. Er is meer dan voldoende sanitair gelegenheid, en ook goed schoon. Mooi zwembad, gezellige bar en een prachtige camping.

Veel steden zijn vanaf deze camping goed te bereiken, zoals: Lucca, Pisa,Florence, Volterra en noem zo maar op. Maar daarnaast bied de camping en alle bijliggende stranden een heerlijke uitvalbasis om tot rust te komen.

Daarnaast is het restaurant op de camping, Pizza Gaia een echte aanrader. Heerlijk eten voor weinig geld

Supermarkten en stranden liggen op nog geen 5 kilometer.

Prachtige camping!!

Yvke,
    10-9-2018

Met vier oudere kinderen hier drie dagen en nachten verbleven op onze rondreis. We stonden bovenaan op deze terrassencamping, plaatsen zijn erg groot.

Prima camping, kinderen hebben zich hier prima vermaakt. Wifi bij receptie

Behulpzaam, vriendelijk personeel. Animatie in het Nederlands, gaat ook door wanneer alleen onze kinderen zich melden bij een activiteit als basketbal.

Schoon mooi sanitair. Prima zwembaden.

Heerlijke vakantie op camping Valle Gaia

Angelique,
    7-9-2018

Een heerlijke camping in Toscane. De plekken zijn echt groot voor Italiaanse begrippen en ook de groene afscheiding tussen de plekken is ideaal. Wij hebben op het oude gedeelte van de camping gestaan. We waren voor de 3 e keer op deze camping terwijl dit eigenlijk tegen mijn principe is.

Leuk zwembad voor de kinderen met zeer veel leeftijdsgenootjes om te spelen.

Vanuit de camping zijn we nog 2 dagen met de trein naar Rome geweest. Dat is prima te doen.

Geweldig!

Jolanda,
    7-9-2018

Een mooie camping met zeer vriendelijk personeel. Mooie comfort plekken. Goed onderhouden. Zeer schoon sanitair. Zwembad simpel maar voor onze Kids prima.

Super fijne camping voor jonge gezinnen

Nicole van Daal,
    6-9-2018

Het is een super leuke camping. Vooral voor jonge kinderen.

Een klein minpuntje was de hitte op de plaatsen naast het middenpad (in ons geval 75) dat is echt een enorm warme plaats.

De mini disco begon wat aan de late kant. Van 21 uur tot 22 uur

We hebben ons heel goed vermaakt. Goed sanitair en zwembad