Appartement Montaleo 15

Laatste review

Heerlijke vakantie!

H.C. Frens,
10-8-2015

Wat een rust, en wat heerlijke genieten op deze prachtige lokatie! Wij hebben in appartement 1 gezeten deze heeft een grote veranda waar je s'avonds nog heerlijk kunt vertoeven! Voor de kinderen en uiteraard ook voor ons met de temperaturen rond de 35 graden en hoger was het zwembad heerlijk! Door het beperkt aantal mensen dat op het terrein aanwezig is, niet vechten om een bedje of plekje bij het zwembad.

In de omgeving zijn veel leuke dingen te doen, bezoeken van wijnboeren, uitstapje naar Pisa, Lucca, Volterra zijn goed te doen!

Eigenaar is zeer vriendelijk en behulpzaam!

Zorg wel dat je voldoende anti mug smeersel mee neemt! Dit was helaas wel heel erg in onze periode (dochter 60 muggen beten).

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Speeltuin

2 reviews over Appartement Montaleo 15 in het Nederlands

Heerlijke vakantie!

H.C. Frens
10-8-2015

Eigenaar is zeer vriendelijk en behulpzaam!

Heerlijk gezellig vakantiehuis

menno
24-12-2012

Wij komen al bijna 10 jaar bij de familie Barletani in Casale. Het is er gewoon heerlijk. En als je echt absolute rust nodig hebt, dan is er ook een chalet, afgelegen in de heuvels. Maar bij Montaleo 15 is het zwembad juist zo heerlijk.

Er is een groot zwembad met buitendouche en terrassen die dagelijks door de eigenaren worden schoon gemaakt. Het geheel is omgeven door olijfbomen. Het terrein is ongeveer 6000 m², en maximaal zijn er zo’n 25 gasten (meestal met kinderen). Een gevoel van rust en ruimte kan u zo maar overkomen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Montaleo 15 in Casale Marittimo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Montaleo 15 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.