• Type accommodatie

• Waardering

Sorteren

accommodaties Casale Marittimo met kinderopvang

Geen resultaten

Probeer je zoekopdracht aan te passen. Hier zijn enkele ideeën:

• Kies een ander gebied
  • Verwijder één of meerdere filters

Reviews over Casale Marittimo

Pittoresk, typisch Toscaans dorpje.

Victor
    1-8-2018

Dichtbij camping Valle Gaia een erg leuk pittoresk en karakteristiek Italiaans dorpje. Prachtig vergezichten over het typische Toscaanse landschap.

Mooi oud dorpje.

Fam lugtenberg
    20-1-2018

Dit is een mooie plek om een keertje te bezoeken, maar verder ook niks spannends te beleven. Het oude Toscane ademt hier nog!

Prachtig karakteristiek stadje

Geert
    3-1-2018

Heerlijk stadje, alsof je een Italiaanse filmset binnen wandelt (geen maffia film ;) ).

Meerdere avonden hier geweest, diverse goeie restaurants bezocht.

Prachtig

Jean
    17-10-2017

Een prachtig dorpje om door heen te wandelen. Nauwe straatjes, prachtige oude huizen. Gewoon geweldig om elk jaar weer door heen te wandelen. We doen dit inmiddels al 7 jaar tijdens onze vakantie en verveelt nog steeds niet.

Heerlijk

Kim S.
    20-2-2017

Door de prachtige ligging, de vriendelijke ontvangst en de zeer goede prijs-kwaliteitverhouding komen wij hier zeker nog eens terug. We hebben hier romantisch met tweeën ons vijf-jarig huwelijk gevierd.

Casale Marittimo scoort een 7,8 uit 10, op basis van 56 reviews