Appartement Il Poggetto

Laatste review

Heerlijke vakantie gehad

monique,
26-7-2015

We waren er vanaf 13 juli en hebben 2 heerlijke weken gehad. Het uitzicht is prachtig en het zwembad heb je soms zelfs even voor je alleen. Als het wat drukker is en alle app bezet zijn dan kun je s morgens een beetje last hebben van je bovenburen die met stoelen schuiven. Verder is het een heerlijk complex met leuke plaatsen in de buurt en je bent binnen 10 min bij de zee.

Kenmerken
      Huisdieren toegestaan
      Speeltuin
      Parkeren mogelijk

5 reviews over Appartement Il Poggetto in het Nederlands

Heerlijke vakantie gehad

monique
      26-7-2015

Il Poggetto ligt in noord Toscane, op zich redelijk ver van het 'echte' Toscane af, maar er zijn er leuke dingen in de buurt (met auto), bijv: Volterra en Casale Maritimo. Binnen 5 minuten ben je in Cecina: boodschappen doen en de trein naar Pisa (1 uur) of Florence (2 uur).

Het terrein ligt op een heuvel, uitkijkend over een dal met olijfbomen en bossen en in de verte heuvels en de zee, werkelijk schitterend. Royaal terras met schoon zwembad en veel ligstoelen.

De appartementen zijn ruim (voor 2 personen), maar gedateerd. Het is allemaal schoon (zelf gezien dat ze met 3 personen dik 2 uur poetsen op 1 huisje).

Meubels en servies zijn bij elkaar geraapt. Overal leidingen tegen muren. WCpot staat tegen douche aan, raar. Bed oud met veren in je rug. Neem zelf je dekbed mee, je betaalt 14 euro voor verwassen lakens en oude dekens.

Groot overdekt terras en open terras, eigen BBQ, echter geen privacy, je ziet de buren.

De eigenaresse spreekt redelijk Duits en doet haar best voor je!

schoon zwembad met prachtig uitzicht!

Paul Lamboo
          2-9-2010

Paul , Monique en twee kinderen van 10 en 7.

eenvoudig ingericht huis met een zeer ruim terras, inderdaad een beetje ruwbouw maar het uitzicht vanaf de appartementen en vanaf het zwembad is prachtig.{bossen en in de verte de zee} Bij het zwembad,dat elke nacht schoongemaakt wordt, is een ruim terras en een mooie vlonder met meer dan genoeg ligbedden. de speeltoestellen voor de kinderen staan op een betonnen vloer en dat is dus wat minder maar onze kinderen en al die andere kinderen die er waren hebben zich prima vermaakt. Er zijn genoeg parkeerplekken voor de auto's.Casale marittimo is een mooi en sfeervol oud italiaans dorpje met leuke kleine straatjes en leuke restaurantjes [pizzeria pergola, wel even bespreken via de eigenaresse van il pogetto of zelf langs gaan]. Andere leuke dorpjes zijn Bolgheri, Bibona, Montescudaio en quardiastallo. Boodschappen doe je bij de coop in Cecina. Wij vonden het een prima stek en hebben een heerlijke vakantie in het prachtige Toscane.

Geen aanrader

M. Benard
          27-7-2010

Goedkoop gebouwd en slecht onderhouden (goedkope materialen, zwarte kitranden, zichtbare ruwbouw, slordig geverfd), toilet en douche ineen (niet meer van deze tijd), incompleet servies, bonte verzameling meubilair, niets echt schoon, slechte matrassen voor de kinderen, rook muffig.

leuk op internet, in de praktijk dus helemaal niet.

Alleen het uitzicht is prima.

2008

Heerlijke vakantiebestemming

John
          31-8-2008

Rustig appartment met eigen terras en bbq.

Eenvoudig maar prima ingericht appartement met keuken en douche en aparte slaapkamer.

Iedere ochtend broodjes service, terrein 's nachts afgesloten. Prima uitvalsbasis voor tripjes naar de zee (ongeveer 10 min. rijden) en naar Pisa, Firenze, Siena etc. Ook prachtig zwembad bij appartement met ligstoelen. Een echte aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Il Poggetto voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Il Poggetto in Casale Marittimo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Il Poggetto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.