Appartement Borgo Caprese

ItaliëToscaneCaprese Michelangelo - Arezzo

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Borgo Caprese voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 2 reviews

0Tonen op kaart

2 Reviews over Borgo Caprese

• 9Frank02-08-2015

Prima vakantie!

In juli 2014 hebben we een prima vakantie gehad in il Borgo di Faeta. Met 5 kinderen in de leeftijd van 3-16 jaar is het altijd puzzlen maar iedereen is ruim aan z'n trekken gekomen. Het grote zwembad en de andere gasten (twee Duitse families met kinderen in de leeftijd van onze oudste kinderen) vermaakten de kids prima! We hebben vaak daar gegeten waarbij de kwaliteit het beste was als Maximiliano kookte. Die maakt er echt een feestje van tegen een meer dan schappelijke prijs. De agriturismo ligt niet echt centraal, het is dus altijd even rijden als je wat wil zien. Umbrie heeft veel te bieden en is wat minder overspoeld door toeristen als Toscane. Omdat er een voetbalspel stond en een dartbord hing, was er naast het zwembad nog wat ander vermaak. De wifi was niet altijd even stabiel. Voor de kleinste van het stel waren er geen faciliteiten. Kortom, een fijne vakantie die we van harte kunnen aanbevelen.

• 10Angela14-09-2006

Wij zaten in het tweepersoons huisje Casa di Gnacco in Borgo Caprese te Caprese Michelangelo en hadden het geluk dat de overige appartementen niet verhuurd waren. We hadden het rijk dus voor ons alleen. Als we de luiken van het huisje open deden, keken we uit over de schitterende Toscaanse heuvels. Ga zeker eten in het restaurantje van de eigenaars. Het eten is super en kost bijna niks. Het enige nadeel was de ligging van de Borgo t.o.v. de bezienswaardigheden. Arezzo is al gauw een uur rijden (Anghiari, een middeleeuws stadje, daarentegen een half uurtje en is zeer zeker de moeite waard). Caprese Michelangelo stelt weinig voor, maar heeft wel een super restaurant; la Buca. Je moet dus altijd een stuk rijden voor een restaurant of behoorlijk plaatsje (Siena en Florence liggen op zo'n 2 uur). Maar daar tegenover staat de super ligging in de heuvels, het zwembad (niet verwarmd) met de ligweide en de vriendelijkheid van de gastheer en vrouw. Borgo Caprese is dus zeer zeker een aanrader!

Appartement Borgo Caprese info

Veilig betalen met