Appartement Villaggio Turistico Innamorata

Appartement
KinderhotelWeer vandaag11°3°
Appartement Villaggio Turistico Innamorata
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Villaggio Turistico Innamorata voor je op een rij gezet:

Laatste review

prachtige locatie op prachtig eiland

marlies van steenoven,
30-7-2012

Park Innamorata op Elba is een park direct aan zee gelegen wat een heel speciale sfeer geeft. het park zelf staat vol met bloemen en ziet er heel gezellig uit. Het personeel spreekt beetje gebrekkig Engels of Duits maar is heel vriendelijk. de huisjes zijn ruim en netjes. Twee bedbanken in de woonkamer zijn prima bedden. De pizzeria bij het park kijkt uit over het strand en serveert heerlijke gerechten. Het restaurant is wat sjieker en heeft heerlijk verse vis op het menu. Er is een klein winkeltje waar je de eerste benodigdheden kunt kopen. Er is volop animatie, maar alles in het Italiaans wat het niet gemakkelijk maakt om het te volgen. Sowieso weinig Nederlanders, dat heeft zijn voor-en nadelen. Voor de kinderen wat minder gezellig. Zwembad is best groot en mooi aangelegd. Er is een tennisbaan en aan het strand volop mogelijkheden voor watersport.

Kenmerken

30-7-2012

super plek

cor
28-8-2010

Geen ruime appartementen maar dat maakt niks uit want je bent toch altijd buiten.

Aan het strand en en prachtige zee!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villaggio Turistico Innamorata in Capoliveri (op Elba), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villaggio Turistico Innamorata zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.