Géén boekingskosten

Camping Casa Dei Prati

ItaliëToscaneCapoliveri (op Elba)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Casa Dei Prati voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 7 reviews

Meer camping info

7 Reviews over Casa Dei Prati

• 9Sebastiaan28-07-2022

Fijne camping!

Hele fijne camping. Grote, schaduwrijke plekken en geen vaste seizoensplekken tussen de vrije plaatsen. Goede mix tussen villatenten en vrije plekken. Er zijn 2 sanitair gebouwen. Het ene gebouw verdient een upgrade Het nieuwere gebouw is prima. Hygiëne is voldoende, het dagelijks onderhoud van de camping en afvalverwerking is goed. Er is (in de schaduw!) ruimte voor parkeren zodat er op de camping geen auto's staan, dit oogt rustig. Voor kinderen zijn er speelvelden en bij de receptie is plek om te hangen en een pooltafel. Het zwembad is normaal qua grootte. Wel weinig schaduw rondom en soms heel druk. Een absoluut minpunt was de animatie. Deze was iedere dag precies hetzelfde en ronduit irritant. Hoewel de camping niet goedkoop is, is het een heel erg goede camping en een aanrader.

• 9Mieke14-08-2017

Leukste camping ooit!

Heel leuk animatieteam ook voor jongeren en zelfs voor ouders. Rustige camping. Voor alle leeftijden is er wel iets te doen.

• 9Eetgelegenheden
  • 8Tistema04-08-2017

Erg mooie camping met ruime plaatsen. Veel schaduw

Het is een rustige camping. Leuk zwembad. Animatie is leuk, zeker niet overheersend. Loopafstand naar het strand is goed te doen. Sanitair is erg schoon, wel gedateerd, maar doordat het schoon is, is onze beoordeling positief!!

• 6Patty21-07-2017

Mooie omgeving, redelijke camping

Sanitair op de camping is zeer verouderd. Van de 5 douches, hebben er 3 warm water. Toiletten werden 1x per dag schoon gemaakt. Niet hygiënisch. Echt aan vervanging toe. Wij hadden een safaritent gehuurd via Reisorganisatie. Deze tent was perfect. Met ongeveer 10 min lopen ben je bij het strand, zeer goed te doen! Zwembad was prima, wel verplicht een badmuts op. Er is een klein winkeltje op de camping waar enkele boodschapjes gekocht kunnen worden. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Elba is ontzettend mooi en echt een aanrader om een rondje eiland te rijden.

• 4Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 8Annemarie15-08-2016

Prima camping, prachtig Elba!

Casa Dei Prati is een prima camping, een kwartiertje lopen naar een mooi (maar wel druk) zandstrand in een prachtige baai, centraal gelegen op het eiland. Als we nog een keer naar Elba gaan, kiezen we zeker opnieuw voor deze camping: grote plekken (120m2), schoon zwembad, winkeltje op de camping waar je broodjes etc. kunt kopen. Er zijn heel veel kinderen tussen 0-12 jaar / weinig pubers. Dat was geen probleem voor onze jongens van 9 - 13 - 17 jaar: ze hebben het geweldig naar hun zin gehad. Weinig animatie, maar dat vonden wij juist fijn. 's Morgens een knutseluurtje voor jonge kinderen en 's avonds drie kwartier kinderdisco. Op wo.av. livemusic tot 23.00u. Geen overlast van andere campings. Heel in de verte hoor je wat muziek. Minpuntjes: matig sanitair (oud, maar wel redelijk-goed schoon, kleine douchehokjes). Tip: neem oordopjes mee, de nachten zijn best kort (door de babies op de camping). Boodschappen zijn niet duur: grote Coop in Porteferraio (20min. rijden). Elba = aanrader!!

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 8mail_12913-08-2014

Mooie plekken met schaduw, slecht sanitair

Wij hadden een prachtige plek met veel schaduw en veel privacy. De kinderen hadden direct vriendjes en vriendinnetjes, omdat er zoveel safaritenten van Nederlandse reisbureaus staan. Goede uitvalsbasis om het eiland te verkennen. Helaas lauwe douches en koud afwaswater. Verder waren de douches oud en stonken de putjes vaak. Nu laten wij onze vakantie niet door het sanitair verpesten, maar de prijs/kwaliteit verhouding is niet erg in balans. Het zwembad was goed en schoon, Elba is prachtig!

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 8sjors_katja31-07-2014

prima uitvalsbasis prima tent van touroperator

wij stonden recent op deze mooie camping via touroperator in een safaritent. de camping zelf is wat basis maar verder prima. Mooie plaatsen met veel schaduw, prima zwembad (NB je moet een badmuts op!) en aardige receptie. Geen winkeltje maar aan de overkant van de (rustige straat die je niet hoort) is een minimarkt ( en een pizzeria). Heerlijk rustig. Het sanitair (mn de douches) zijn wat verouderd maar zeker erg schoon. De tent (via touroperator) was fantastisch: wauw; heerlijke bedden en alle ruimte. Dat gaan we zeker vaker doen. We stonden met nog enkele safaritenten van touroperator in een hoekje van de camping, verder stonden er ook nog enkele soortgelijke tenten van andere touroperator waardoor er voor de kinderen dus best wat leeftijdsgenootjes waren. De afstand naar het fijne (maar drukke) strand is wel effe lopen (met kinderen circa 15 minuten) maar prima te doen en over een rustig pad.

Camping Casa Dei Prati info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar