Camping Casa Dei Prati

Laatste review

Leukste camping ooit!

Mieke,
14-8-2017

Heel leuk animatieteam ook voor jongeren en zelfs voor ouders. Rustige camping. Voor alle leeftijden is er wel iets te doen.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Speeltuin
Kinderopvang

6 reviews over Camping Casa Dei Prati in het Nederlands

Leukste camping ooit!

Mieke,
14-8-2017

Het is een rustige camping. Leuk zwembad. Animatie is leuk, zeker niet overheersend. Loopafstand naar het strand is goed te doen. Sanitair is erg schoon, wel gedateerd, maar doordat het schoon is, is onze beoordeling positief!!

Mooie omgeving, redelijke camping

Patty,
21-7-2017

Sanitair op de camping is zeer verouderd. Van de 5 douches, hebben er 3 warm water. Toiletten werden 1x per dag schoon gemaakt. Niet hygiënisch. Echt aan vervanging toe.

Wij hadden een safaritent gehuurd via Reisorganisatie. Deze tent was perfect.

Met ongeveer 10 min lopen ben je bij het strand, zeer goed te doen!

Zwembad was prima, wel verplicht een badmuts op. Er is een klein winkeltje op de camping waar enkele boodschapjes gekocht kunnen worden. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Elba is ontzettend mooi en echt een aanrader om een rondje eiland te rijden.

Villatent

Prima camping, prachtig Elba!

Annemarie
15-8-2016

Casa Dei Prati is een prima camping, een kwartiertje lopen naar een mooi (maar wel druk) zandstrand in een prachtige baai, centraal gelegen op het eiland. Als we nog een keer naar Elba gaan, kiezen we zeker opnieuw voor deze camping: grote plekken (120m2), schoon zwembad, winkeltje op de camping waar je broodjes etc. kunt kopen. Er zijn heel veel kinderen tussen 0-12 jaar / weinig pubers. Dat was geen probleem voor onze jongens van 9 - 13 - 17 jaar: ze hebben het geweldig naar hun zin gehad. Weinig animatie, maar dat vonden wij juist fijn. 's Morgens een knutseluurtje voor jonge kinderen en 's avonds drie kwartier kinderdisco. Op wo.av. livemusic tot 23.00u. Geen overlast van andere campings. Heel in de verte hoor je wat muziek. Minpuntjes: matig sanitair (oud, maar wel redelijk-goed schoon, kleine douchehokjes). Tip: neem oordopjes mee, de nachten zijn best kort (door de babies op de camping). Boodschappen zijn niet duur: grote Coop in Porteferraio (20min. rijden). Elba = aanrader!!

Mooie plekken met schaduw, slecht sanitair

mail_129
13-8-2014

Wij hadden een prachtige plek met veel schaduw en veel privacy. De kinderen hadden direct vriendjes en vriendinnetjes, omdat er zoveel safaritenten van Nederlandse reisbureaus staan. Goede uitvalsbasis om het eiland te verkennen. Helaas lauwe douches en koud afwaswater. Verder waren de douches oud en stonken de putjes vaak. Nu laten wij onze vakantie niet door het sanitair verpesten, maar de prijs/kwaliteit verhouding is niet erg in balans. Het zwembad was goed en schoon, Elba is prachtig!

prima uitvalsbasis prima tent van touroperator

sjors_katja
31-7-2014

wij stonden recent op deze mooie camping via touroperator in een safaritent.

de camping zelf is wat basis maar verder prima. Mooie plaatsen met veel schaduw, prima zwembad (NB je moet een badmuts op!) en aardige receptie.

Geen winkeltje maar aan de overkant van de (rustige straat die je niet hoort) is een minimarkt ( en een pizzeria). Heerlijk rustig. Het sanitair (mn de douches) zijn wat verouderd maar zeker erg schoon.

De tent (via touroperator) was fantastisch: wauw; heerlijke bedden en alle ruimte. Dat gaan we zeker vaker doen.

We stonden met nog enkele safaritenten van touroperator in een hoekje van de camping, verder stonden er ook nog enkele soortgelijke tenten van andere touroperator waardoor er voor de kinderen dus best wat leeftijdsgenootjes waren.

De afstand naar het fijne (maar drukke) strand is wel effe lopen (met kinderen circa 15 minuten) maar prima te doen en over een rustig pad.

Villatent

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Casa Dei Prati in Capoliveri (op Elba), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Casa Dei Prati zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.