Aparthotel Casa Campanella Resort

Aparthotel Casa Campanella Resort

9.4Fenomenaal

Italië, Toscane, Capoliveri (op Elba)

9.4Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Campanella Resort voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

• Kinderopvang
Meer aparthotel info
Tonen op kaart

31 reviews over Aparthotel Casa Campanella Resort

• 9fam vd Boom05-09-2016

Super vakantie

2 weken geweest in Augustus, echt een super vakantie. Park is klein en erg goed onderhouden en zeer rustig. Appartementen zijn eenvoudig, maar zonder gebreken en schoon. Ondanks dat het park zo klein is zijn er relatief veel faciliteiten. Mooi zwembad, speeltuintje, beach-volleybal veld, etc Omdat het park zo klein is kent de eigenaar iedereen. Hij spreekt ook goed engels en is zeer behulpzaam, regelt alles wat je nodig hebt. Lacona beach is echt een aanrader met kleine kinderen (15min met auto). Capoliverie, is mooi stadje met heel veel goede restaurants op 3 min rijden met de auto. Slechts 1 klein min puntje, ontbreken van airco in appartement. (vandaar de 7)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Agnetha & Yvonne01-09-2016

Voelt als thuis in Toscane

Familiaire sfeer, een kleinschalige en overzichtelijke accommodatie. Het voelt een beetje of je 'thuis' bent 'op vakantie'. De eigenaren dragen zeker bij aan het echte vakantiegevoel ; een praatje, tips voor de beste stranden, restaurantjes, bezienswaardigheden..Nette, zeer schone appartementen met terrasje vanwaar je de tuin, speeltuin, volley, jeu de boules, kinderbad en zwembad ziet. Goed ontbijt, bar voor een drankje en een hapje en vele restaurantjes in de buurt. Nieuwe mountainbikes die je mag pakken om naar het strand te fietsen via het bospad. Binnen 5 minuten lig je op het strand van Lido di Capoliveri! De ligging is tevens zeer centraal om Elba volledig te ontdekken.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 10Alice17-07-2016

Prachtig kindvriendelijk plekje

Het is een rustig parkje met een aantal huisjes wij zaten in een Luxe appartement met 5 bedden op de eerste verdieping! Via een terras inmiddels wat afgeschermd v de buren kom je er! Je hoort elkaar heel erg goed maar ik beschouw het ook meer als een vorm v luxe camperen. Bij ons veel babies met toch wel wat geluid ! Maar desalniettemin genoten onze kids ook prachtig warm zwembad veel bedden nooit bezet prachtige omgeving super tips en heerlijke koffie bij dario ongelooflijk aardige man goed Engels! 2 wasmachines ook fijn! Ontbijt prima en met name heel gezellig! Veel mieren (bij vuilnis en in huis) in onze tijd helaas moesten we de vuilnis zelf boven aan de berg zetten ( niet te lopen) met auto niet zo prettig met mieren! De route beschrijving v Tritt was zeer slecht echt via Google resort opzoeken en route beschrijving aanzetten anders duurt het erg lang voordat je er bent ! Elba is fantasisch wij komen terug !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Bakker16-08-2015

Super, raleaxed en gastvrij

Wat een leuke en knusse appartementen op een heel mooi plekje. Totaal zo'n 15 op een goed onderhouden terrein met heerlijk zwembad en heerlijk ruimte om te spelen voor de kids. De appartementen zijn eenvoudig maar voldoende comfortabel. De eigenaren zijn heel vriendelijk en hebben veel leuke tips over strandjes en restaurantjes etc. Er is een heel gezellig barretje op het terrein waar je de hele dag zalige koffietjes kunt krijgen, kunt ontbijten en s avonds een drankje kunt drinken. Elba is een prachtig eiland. Wij komen zeker terug in casa campanella!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 9Kam en Visschers18-08-2014

Geweldige stek

Uitstekende kleinschalige locatie, we hebben hier twee topweken gehad. Relaxte en omheinde kindvriendelijk tuin. Kinderen waren niet uit t zwembad te krijgen. Gastvrije eigenaren, stonden klaar om te helpen. De mama di casa heeft voor ons zelfs speciaal Fiori di Zucchini gemaakt! Ligging is ideaal vlakbij strandjes, leuke stadjes, mountainbike trails en boottripjes. We komen hier zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 4jabbas_117-08-2014

Teleurstellend

Na zoveel goede reviews met veel vertrouwen geboekt. Gevraagd naar appartement superior en niet gezien dat appartement luxe is bevestigd. What's in a name…. Nou heel veel. Ons appartement lag op de eerste verdieping. Om er te komen moesten we via het terras van de achterburen. App was verre van luxe. Sober ingericht, menige gebreken. Geen bankje oid. Balkon was niet overdekt. Bijna 3 dagen regen dus gedwongen binnen zitten. Gevraagd om ander app maar alles was vol. Omdat wij grotere kinderen hadden hadden wij dit app toegewezen gekregen. Linnengoed wisseling 1x per week. Wordt in pakket aangeleverd mag je zelf wisselen. Vuile goed mag in een zak. Handdoeken net theedoeken dus geen doen om week je mee te drogen. App was erg duur dus verwacht je ook iets voor. Complex ligt in mooie tuin met goed zwembad. Al met al prima voor gezinnen met kleine kinderen op de beneden verdieping aan de tuin. Voor ons nooit meer. Slechte prijs/kwaliteitverhouding. Kun je veel beter voor vinden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9nicolette11-08-2014

Fantastische plek!

heerlijk rustig en je kan lopen naar een strand, met de auto ben je heel snel bij de twee mooiste kleine stranden van het eiland. het echtpaar is super aardig en het park is heel mooi onderhouden, Elba is echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8fam.Lukassen03-08-2014

geweldig mooie plek!!

fantastische omgeving, mooi uitzicht, zeer vriendelijke en behulpzame mensen. Kortom erg mooie vakantie gehad op een geweldig mooi eiland (helemaal voor degene die van snorkelen houdt)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 10marloes18-08-2013

Fantastische plek!

Casa Campanella op het prachtige eiland Elba is echt geweldig! Wij zijn hier een week geweest en spijt dat we niet langer hebben geboekt! We hebben genoten van dit prachtige, goed onderhouden park. Door het geringe aantal huisjes (12) is het resort kleinschalig en zeer ruim opgezet. De appartementen liggen dicht bij elkaar maar bieden genoeg privacy, erg ruim, goed onderhouden en schoon. Gratis wifi en gebruik van bbq (iedere ochtend weer blinkend schoon). Onze kinderen van 5 en 6 jaar konden heerlijk zwemmen in het zwembad en spelen op het grote terrein. Het park is bovendien afgesloten met een beveiligd hek en auto's mogen het park niet in en blijven op de parkeerplaats. Een auto is wel een must om de vele mooie stranden op het eiland te bezoeken, voor boodschappen en uitstapjes. Het personeel en de eigenaren zijn erg behulpzaam en klantvriendelijk. Casa Campanella verdiend wat ons betreft een 10 en we komen zeker terug en dan langer dan een week! Grazie per l'olio!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 10Anoniem13-08-2013

Fantastische plek!

Apart hotel " Casa Campanella" op het prachtige eiland Elba is echt geweldig! Wij zijn hier twee weken geweest en hebben genoten van het prachtige, goed onderhouden park. Het resort is ruim opgezet maar door het geringe aantal huisjes is het ook kleinschalig. Onze kinderen van 6 en 9 jaar konden heerlijk zwemmen en spelen. Omdat het park afgesloten was met een beveiligd hek en aparte parkeerplek voor de auto's was het park veilig voor jonge kinderen om te spelen. De huisjes/appartementen liggen dicht bij elkaar maar biedt wel privacy. Het personeel is erg behulpzaam en klantvriendelijk. Kortom wij hebben het hier heerlijk gehad dus (Niels/Bar), wij komen ook zeker terug volgend jaar!! Casa Campanella verdiend wat ons betreft een 10!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

3 tips over Aparthotel Casa Campanella Resort

• Wendy van Muyden, 13-08-2013

Je hebt wel een auto nodig om overal naar toe te gaan. Op het eiland Elba is veel te zien en te doen. Tip: huur een boot om het eiland eens vanaf de zee te zien, echt een aanrader!

• nicolette, 11-08-2014

Aanrader. Elba is prachtig en Capolivera een heel mooi stadje.

• jabbas_1, 17-08-2014

Als je boekt, vraag om appartement aan de tuin!!

1 vraag over Aparthotel Casa Campanella Resort

• [email protected], 27-04-2014

Waar kun je Casa Campanella Resort reserveren ?

Via welke reisorganisatie of iets kun je Casa Campanella Resort boeken ? Of is dit hotel alleen te boeken rechtstreeks bij hotel zelf ? Wij willen gaan in juli ( bouwvak) dus het risico dat we niets hebben kunnen we niet riskeren

Graag advies over het boeken van deze reis ..

fam.Lukassen, 03-08-2014

Wij hebben via de site van casa Campanella geboekt. Prima gegaan. Aanbetaling via een cc en restant na verblijf (vertrek)

Aparthotel info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis