Appartement Al Pozzo - Depandance Drago Residence

Appartement

We hebben een aantal aanbieders voor Al Pozzo - Depandance Drago Residence voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Al Pozzo - Depandance Drago Residence in het Nederlands

Met jonge kinderen

Een prachtige plek, direct aan het strand. De huisjes aan het strand hebben een prachtig uitzicht, de huizen daarachter niet. Het huisje was schoon, niet groot en wij hebben een lekkere bank gemist. Alleen stoelen rondom de tafel. De mensen van de receptie en het restaurant doen goed hun werk en zijn aardig en behulpzaam. Het is een geweldige plek direct aan het strand. Wij zaten in 30 stappen in het heerlijke zeewater. Gratis kano’s ter beschikking.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Al Pozzo - Depandance Drago Residence in Capoliveri (op Elba), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Al Pozzo - Depandance Drago Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.