Appartement La Sorgente

Appartement La Sorgente
8,5

3 tips over Appartement La Sorgente

Astrid, 25-8-2014
Gezellig vakantiepark waarvandaan je naar alle bijzondere steden in de omgeving kan rijden binnen ongeveer een uur zoals Firence, Sienna, San Gigminano, Volterra, Lucca, Carrara, Montecatine. Leuk kleine dorpje dichtbij is Peccioli waar een leuk winkeltje zit met heerlijke streekproducten en waar wij direct bij binnenkomst een verrassende wijnproeverij met hapjes kregen.
edwin, 29-9-2013
Theatre de silenzio in Lajatico is heel indrukwekkend
M. van der Geest, 31-7-2013

boek rechtstreeks, omdat dit echt scheelt!

caraoke/pizza avond op donderdag is een must!! Big pizza's krijg je gepresenteerd zoveel als je wilt, voor E 15,00 incl. drank en dessert.

Met een beetje geluk zitten er goede Italiaanse zangers bij het gezelschap!

Als je de eigenaar vraagt, gaat ie zelfs mee naar een wijnfabriekje in de buurt waar je een aantal wijnen kunt proeven, w.o. de huiswijn van het restaurant.

We hebben een aantal aanbieders voor La Sorgente voor je op een rij gezet: