Camping La Chiocciola

7,4

60 reacties Camping La Chiocciola

Kampeerplek en onderhoud

Naomi, 27-6-2017
Ik lees een paar keer het nieuwe gedeelte van de camping terug maar zie dit niet op de plattegrond terug. Wat is precies het nieuwe gedeelte? Is de camping dit seizoen nog steeds verouderd?
0 reacties

Openbaar vervoer

Toos, 8-6-2016
Hoe is 't gesteld met het openbaar vervoer..? Is er een bushalte bij de camping...waar is een treinstaton..?
0 reacties

sanitair

michellep, 30-7-2015
Hoe is het sanitair nu? Wij zijn er in 2013 geweest, geweldige camping maar kan me herinneren dat ik het sanitair niet super vond (geen bril op wc en douchehokjes erg donker). We hebben toen in een stacaravan gezeten dus hier geen gebruik van gemaakt maar willen misschien terug met eigen caravan.

We hebben een aantal aanbieders voor La Chiocciola voor je op een rij gezet:

Koelkast huren

Jen91, 16-6-2015
Is het mogelijk om een koelkast te huren op de camping?

Camping voor pubers??

Versa, 26-4-2015
Wij hebben een zoon van 14 en dochter van 16. Is deze camping geschikt voor deze leeftijd?

Fietsen???

Fam.Nieuwenhuize, 14-7-2014

Hallo,

wij hopen over een paar weken naar deze camping te komen. We zitten te twijfelen of we de fietsen meenemen, is het sowieso een optie om ze mee te nemen? Kun je daar in de buurt een beetje fatsoenlijk fietsen? Of is het geen doen?

Graag reactie!!

Mvg fam.Nieuwenhuize

bijzettentje bij huurtent vancansoleil

Thirza, 16-6-2014

Weet iemand of het mogelijk is op deze camping een bijzettentje bij een huurtent van Vacansoleil te plaatsen?

En zijn daar ook extra kosten aan verbonden?

aanbetalen camping

bert, 4-6-2014

weet iemand of t gebruikelijk is bij deze camping om 6 weken voor aankomst op camping, de gehele verblijfskosten al betaald te hebben??ik heb al een aanbetaling gedaan.

ik heb dit nog nooit ergens meegemaakt

gr bert

2 reacties

plaats nummer 11

joke_z, 5-5-2014
Kan iemand me vertellen of plaats nummer 11 en 12 mooie plaatsen zijn? We gaan half juni. Willen graag zon en schaduw. Alvast dank voor uw reactie
3 reacties

Bezetting in de maanden mei/juni

Bert Lonterman, 29-3-2014

Wij hopen vanaf 20 mei 3 weken op deze camping te verblijven.

Zitten we daar dan alleen? Of is het gezellig druk?

We hebben een aantal aanbieders voor La Chiocciola voor je op een rij gezet: