Vakantiepark Resort Capalbio

Met jonge kinderen

Een mooi rustige plek

Sandra
5-8-2017

Is een mooi accomodatie en plek. Zwembad en bubblebad zijn geweldig. Er is altijd een badmeester.

Accomodatie zijn netjes en schoon. Er is animatie en zeer geschikt voor kleine kinderen. Hebbebn achter het zwembad een locatie dus kan je even rustig bij het zwembad zitten. Strand dichtbij en heel mooi. Veel uitstapjes gemaakt. Top locatie.

Mooi rustig park

Elmar & Femke
24-6-2014

Wij hadden een mooi 6 persoons huisje (49) (2 slaapkamers, woonkamer met oude bedbank, eettafel en keuken). Bij aankomst waren de bedden opgemaakt, lagen de handdoeken klaar en was de woning netjes schoon.

Let op: de italianen schijnen in de bar/restaurant koffie te drinken dus geen koffiezetapparaat/waterkoker of ketel aanwezig. Keuken eenvoudig ingericht maar wat je nodig hebt is er.

Op het park is een lekker zwembad aanwezig met genoeg ligbedden, een zwembadbarretje, een speeltuin met springkussen, tafeltennis, voetbalspel (waarvan één kapot).

Personeel was zeer aardig en behulpzaam (leuke tips voor uitstapjes).

Park is wel wat afgelegen voor het maken van uitstapjes, dus wel een eindje rijden.

Prima vakantiebestemming

Astrid
28-7-2012

het vakantiepark is schoon, keurig onderhouden en van alle gemakken voorzien. Onze kinderen vermaakten zich prima met tafeltennissen, zwemmen, voetballen en tennissen. Het animatieteam was enthousiast en niet overdreven aanwezig. Als je zin had kon je meedoen, zo niet, ook prima. Dames achter de poolbar waren erg vriendelijk. Enige minpuntje was het restaurant op onze aankomstdag. Dat was een wisseldag en het personeel kon de drukte niet aan, waardoor onze bestelling tot twee keer toe naar een andere tafel verdween en we uiteindelijk allemaal apart ons eten kregen. later in de week zijn we nog een keer geweest en toen was het eten en bediening prima. Al met al zeker voor herhaling vatbaar.

Mooie, moderne, luxe huisjes met fris opgemaakte bedden en handdoeken ( worden halverwege week ook nog vervangen). ondanks laagseizoen leuke, eenvoudige animatie voor kinderen. Eten in restaurant is heerlijk en je zit er ook heel gezellig. Het park is goedverzorgd en alles wordt netjes en schoon gehouden. Veel personeel. De omgeving is ook heel mooi, alleen wel wat rustig ( en soms ook wat ver rijden, voor ons met kleine kinderen soms wat onhandig). Weinig nederlanders. Verder leuke speeltuin en mooie tennis- en voetbalvelden. Park kijkt uit op berg met wijngaard. Geboekt via touroperator.

Heerlijke vakantie, fijn vakantiepark

De Vries
2-2-2011

In de zomer van 2010 hebben we dit vakantiepark bezocht met onze 3 kinderen (4, 8 en 10 jaar). Voor elk kind wat wils vanwege het animatieteam, tafeltennistafels, tafelvoetbalspellen, springkussen, speeltuintje en het fraaie kunstgrasveld waar elke avond door alle kinderen (Italiaanse en Nederlandse, tot ongeveer de leeftijd van 16 jaar) werd gevoetbald. Eén keer per week voetbal door de vaders tegen het personeel. Gratis shuttle naar het strand was ideaal. Eten in het restaurant is uitstekend, en de afhaalpizza's ook. Prettige huisjes, ruim genoeg, airco, voldoende kastruimte. En alle medewerkers waren bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

Fantastische lokatie!

Mariska, Alex & Nikki
6-9-2009

Villagio Capalbio is een zeer mooi aangelegd vakantiepark. De huisjes zijn schoon en de opzet maakt het uitermate geschikt voor kinderen. We hebben hier 2 weken genoten van het heerlijke eten in het restaurant, de vele soorten ijsjes bij het zwembad en veranda bij het huisje.

Het ultieme relaxen

Simone
    4-8-2009

Een heerlijk oord waar wij met onze 2 zoons van 5 en 9 jaar heerlijk ontspannen konden. Het park is erg veilig, kinderen kunnen nooit ver weg. Geweldige animatie waar alles mag en niets moet. Aardige en zeer behulpzame mensen. Een lekker zwembad waar altijd plek is en waar de badmeester ook niet te streng is. Het eten in het restaurant was heerlijk en goed betaalbaar, ook pizza af te halen. Ons 6-persoons huisje was comfortabel met airco en lekkere ruim. Wel wat gehorig!

Als je een echte strandganger bent kom je hier wel wat bedrogen uit, het dichtsbijzijnde strand is alleen met de auto te bereiken en heeft zwart zand! In porto ercole wel witte stranden, is wel flink verder.

Verder dus een heerlijk oord waar je echt kunt genieten van rust en ontspanning.

2008

Goede prijs-kwaliteit

Floris
    1-8-2008

Mooi complex op enkele kilometers van het strand(gratis taxibusje)Mooie geschakelde appartementen en een hotel. Hoewel het ook camping heet,was er geen tent of caravan te bekennen.Personeel is erg vriendelijk en er heerst een prettige sfeer.Uitstekend restaurant op het park. Mijns inzien het meest geschikt voor gezinnen met kinderen t/m 12 jaar. Degenen die de wat grotere en bekendere plaatsen in Toscane willen bezoeken ( Florence, Lucca,Pisa, Siena) kunnen beter wat noordelijker in Toscane gaan zitten vanwege de lange reistijden

Prachtig landgoed! Aanrader.

Petra
      31-7-2008

Wij hebben in juli 2008 in een huis gezeten op het landgoed waar ook een hotel en een kleine camping is. Van de camping werd geen gebruik gemaakt. Er is een animatieteam voor groot en klein, het zwembad is prachtig, schoon en je mag er alles! Dwz; zonder badmuts, met short, met ballen, opblaasbedjes enz. In het restaurant serveren ze heerlijke gerechten, de mensen zijn vreselijk aardig, attent en doen alles voor je. Ons huis had twee badkamers, heerlijke bedden en ook heel belangrijk; airco op de slaapkamers.

Wij gaan volgend jaar weer terug!

Een aanrader!

Ingrid
      19-7-2008

Wij zijn net terug van 2 weken Villagio Capalbio via verhuurorganisatie in een Vilette voor 6 personen. Een erg mooie vakantiewoning met veel ruimte, goede bedden en een heerlijk terras. Rustig park, met schitterend uitzicht en privacy. Er zijn niet veel huisjes (zo'n 12) de rest zijn het hotelkamers. Dit is het echte Toscane, met vooral veel italianen. Het animatie team is top, voor alle leeftijden wordt er wat georganiseerd. Het restaurant is prima en de mensen zijn meer dan aardig. Wel wordt er alleen italiaans gesproken, maar een enkeling spreekt ook engels.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Resort Capalbio in Capalbio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Resort Capalbio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.