Bed and Breakfast Olivia

Met oudere kinderen

Fantastische plek!!

Bianca
21-9-2016

Diverse keren zijn wij al bij Olivia geweest. De eerste keer in het appartement en daarna in de b&b. We vinden het altijd heerlijk om er weer te zijn. Het huis ligt op een rustige plek en heeft een prachtig uitzicht op de olijfbomen. Er is gratis parkeergelegenheid. Binnen ca 20 minuten ben je in Florence dus heel centraal gelegen. De eigenaars zijn heel vriendelijk en altijd bereid om te helpen. Wij kijken weer uit naar ons volgende verblijf!

Mooie accommodatie

Nicole
5-10-2015

Mooie accommodatie. Wij verbleven er slechts 1 nacht. We hadden een grote familiekamer met nette badkamer en konden gebruik maken van een gezamenlijke woonkamer met tv, computer en tv. Daarnaast hadden we een ruim balkon met mooi uitzicht op de omgeving.

Ontbijt was eenvoudig, maar wel prima. De eigenaren wonen ook bij de accommodatie en zijn erg vriendelijk. De eigenaresse spreekt erg goed Engels.

Met kinderen zou ik voor een langer verblijf kiezen voor een ander appartement, maar voor een paar nachten, of met z'n tweeën vonden wij het perfect!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Olivia in Cantagrillo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Olivia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.