Sorteren

Reviews over Cancelli

Immer wieder ein schöner Urlaub in La Carraia

Julia
    25-7-2010

Für jeden ist hier das richtige dabei. Shoppen an diversen Märkten in der Umgebung, Kultur in Florenz und Sienna, oder einfach die Ruhe am Pool genießen.

Wenn man Fahrräder mitnimmt kann man die Umgebung noch besser erkunden.

Mit Tennis, Tischtennis und Fußballplatz sind auch alle anderen Sportler und solche die es werden wollen gut beschäftigt.

Ich fahre immer wieder gerne hin.

afgelegen park met redelijke voorzieningen

Fam. van den Biggelaar
    29-9-2008

Erg bochtige weg van 30 km voordat je in het park bent. Mooi uitzicht vanuit het park op de bergen. Appartement voorzien van de noodzakelijke dingen. Redelijk goed schoon. 2 speeltuintjes, en 2 zwembaden, waarvan er 1 dicht was (naseizoen) de ander zag er keurig uit. Winkel leeg en dicht en restaurant niet meer echt in bedrijf. Dichtsbijzijnde dorpjes met supermarkt op 6 km afstand.