Camucia

Reviews over Camucia

geweldig

Dana,
    2-11-2010

Ontzettend mooi huis en heel goed verzorgd. De vriendelijke eigenaars zijn bereid een hoop voor je te doen. Wijnproeverij op locatie of kook

workshop ze regelen het met liefde voor je.

wij hebben 2 weken genoten.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

mooie plek

rudikoops,
    24-8-2010

Wij zaten in het appartement Bacco. Het vakantiehuis is ruim opgezet. helaas, geen kinderzwembad, maar wel speeltuin. Simone de zoon van de eigenaar onderhoudt de tuin uitstekend, waar de kinderen in de ommuurde tuin fijn kunnen spelen zonder op de weg te geraken dan wel direct bij het zwembad te staan. Een goede uitvalsbasis om bijv. Perugia,Assisi, meer van Trasimeno en Multipulciano te bezoeken. Een aanrader volgens ons. ,

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Het is een erg mooie accommodatie als je een plek zoekt om

P.V.,
    23-5-2008

Het is een erg mooie accommodatie als je een plek zoekt om heerlijk te relaxen en een echt Italiaans gevoel te krijgen.

Gereisd familie in mei 2008

Een fatastische week gehad in mei 2008

Tineke,
    12-5-2008

Een fatastische week gehad in mei 2008. Gemoedelijke eigenaar en een zeer rustige ligging maakt het goed vakantie vieren. Fenomenaal uitzicht op de vallei di Chiana vanuit het huisje en het terras. Cortona ligt aan de anderekant van de heuvel. Siena, Assis, Perugia en Arezzo zijn de te bezoeken stadjes in de buurt.

Gereisd met partner in mei 2008

Fantastische week gehad

Tineke,
    12-5-2008

Fantastische week gehad. Gemoedelijke sfeer en zeer rustig gelegen. Authentiek Toscaans huis en een fenomenaal uitzicht op de vallei di Chiana en 5 km van Cortona. Siena, Assisi, Perugia en Arezzo zijn de trekpleisters in de buurt.

Gereisd met partner in mei 2008
Camucia scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews