Camping Ville degli Ulivi

Camping Ville degli Ulivi
8,4

7 tips over Camping Ville degli Ulivi

Erwin Gelderblom, 20-7-2015
Animatie voor de kindenen (klein, middel en groot) is goed. Voetbal, Volleybal velden. 2x in de week kan je in het zwembad proberen om met duikuitrusting te zwemmen. Perfect en betaalbaar restaurant. Er zijn "kant en klaar tenten" via Eurocamp te huur evenals sta-caravans. Alles op loopafstand. Probeer de boot op andere dagen dan het weekend te nemen (scheelt aanzienlijk in prijs)
aukevaessen, 23-6-2015

Duiken via duikschol Sub Now http://www.subnow.it/index.php. super geregeld.

Bootje huren, kan op veel stranden, 40 pk zonder vaarbewijs. Dan kan je mooie snorkelplekjes zoeken. Mooi wrak in zuiden van eiland, waar je heen kan snorkelen.

Auke Vaessen, 23-6-2015

Bootje huren, 40 pk, zonder vaarbewijs, om zo naar mooie snorkelplekjes te gaan.

Duiken via duikschool Sub Now. Top duikschool, alles heel goed geregeld. http://www.subnow.it/index.php

We hebben een aantal aanbieders voor Ville degli Ulivi voor je op een rij gezet:

peter tuinhof, 26-10-2013

koop een gids met alle baaien en stranden op Elba. Wanneer je het treft, zoals wij, kom je op de mooiste en rustigste strandjes.

Wat wij erg leuke vonden was het huren van een consoleboot (40pk zonder vaarbewijs mag in Italie) en daarmee het eiland rond varen

Thijs Leeman, 21-10-2013
Als je naar een ander strand met auto wil vanuit deze camping, vertrek vroeg anders kan je niet parkeren
joelle, 17-2-2013
Monte Capanne is heel leuk om te beklimmen te voet, wel een pittige tocht maar anders is er ook nog een kabelbaantje. Vanaf de hoogste berg van het eiland heb je een prachtig uitzicht op o.a Corsica. Ook Portoferraio is een erg leuk plaatsje.

morena, 19-7-2012

Je hoeft de bootticket niet persee online te reserveren, kan ook ter plekke er gaan boten om het half uur. In het hoogseizoen kun je wel beter een retourticket kopen. Wij hadden de terugweg alleen meteen plaats op de Moby, Toremar was de eerste 3 uur vol. Retourticket 4 pers. (1 kind onder de 11 jaar) en een auto kost ongeveer 200 euro in juli met Toremar.

Marina di Campo is op loopafstand ( 15 min. lopen) van de camping Ville degli Ulivi en is wel gezellig. Minimaal 1 jaar van te voren boeken!