Aparthotel Corti di Montepitti

ItaliëToscaneCampiglia Marittima

We hebben een aantal aanbieders voor Aparthotel Corti di Montepitti voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 58 reviews
+48/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.3GoedScore uit 58 reviews

Aparthotel info

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel infoTonen op kaart

58 Reviews over Corti di Montepitti

• 6Nicole18-08-2019

mooie plek, toe aan renovatie, luidruchtig

Kleinschalig complex in schitterende omgeving. De inrichting van het appartement is gedateerd. Deurposten en plinten hangen los. Voor het oog is het schoon, maar door het achterstallig onderhoud van bijvoorbeeld de badkamer is het niet echt schoon meer te krijgen. De douchecabine is vies door kalk en vuil en uit de toiletpot komt continu een doordringende rioolgeur. De handdoeken en beddengoed zijn schoon. Op het park is een luidruchtig animatieteam. Je wordt continu, op een dwingende manier aangesproken om mee te doen en de activiteiten zijn erg luidruchtig. Wanneer de muziek aan gaat voor de acqua gym, kun je elkaar rond het zwembad niet meer verstaan. In het zwembad is spelen met een bal of opblaasspeelgoed niet toegestaan. In de avond is het pas na 00:30 stil. Eerder kun je niet met het raam open slapen door de harde muziek en het gegil van de animatie. Personeel is vriendelijk, de manager daarentegen uiterst onvriendelijk.

• 8Marieke Wispelwey09-08-2019

goed!

Ik kan niet anders dan heel positief zijn over ons verblijf in Le Corti di Montepitti. Het is een kleinschalig bungalow park, voor mensen die niet van het massale houden en met uitstekende prijs/kwaliteit verhouding! De ontvangst bij de receptie was erg plezierig en de medewerkster spreekt uitstekend engels. We moesten een borg van 110 euro contant achterlaten, maar dit was van te voren bekend. Het huisje is prima! Wij zaten op de begane grond, daar zit je redelijk vrij met een tuintje bij. Het huisje is vrij eenvoudig ingericht - de douche cabine was aan vervanging toe, maar verder zag alles er keurig uit. Wij hadden een 4 persoons huisje, met slaapbank in de kamer, prima! De animatie is hartstikke leuk vooral voor de kinderen, In de avond is er een show, maar dat stelt niet al te veel voor. Het zwembad is heerlijk en je hoeft GEEN badmuts op! Suvereto is een heel mooi authentiek dorpje waar je heerlijk kunt eten.

• 7Ron04-08-2019

Good, but less than previous year part 2

pool. So much for clarity and transparancy 🙄.

Bottomline: although we are having a nice vacation again, according to us, not all has improved at Le Corti di Montepitti.

• 7Ron04-08-2019

Good, but less then previous year

Dear Le Corti di Montepitti,

It's now summer 2019 and we are here again. Unfortunately no extension of the swimming pool as announced in November '18.

Compares to previous year, I think the animation has not improved : the music at the swimming pool is sometimes so loud that people are chased away because of the noise. And previous year we played volleyball in the swimming pool every day, which was very popular among a large group of people. Today we are confronted with another strange 'rule': it is not allowed to play with balls (not even soft beach balls or soft cloth 'water bombs' in the swimming pool anymore. That is taking away the fun for a lot of children. If it was because the pool is overcrowded or anything I could understand, but that is definitely bot the case. Upon inquiry at the reception, they could not confirm that this is a general rule and maybe that another lifeguard would allow playing with balls in 1/2

• 8Jan Willem16-11-2015

Goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Het park is mooi aangelegd, huisjes zien er goed uit, wel zijn ze enigszins gedateerd. Ondanks de hitte bleef de lawaaiige airco zijn werk goed doen, we hebben prima geslapen ondanks dat het buiten erg warm was. Verwacht niet teveel op dit park, daar is de prijs ook niet na. Hou je dit in je achterhoofd, dan is het een aanrader. Als je zoals wij veel wilt zien van de omgeving, zoals Florence, Pisa en zandstrand, dan heb je een prima vakantie. De faciliteiten als restaurant en animatie stellen niet veel voor, maar er zijn in de omgeving vele schitterende dorpjes waar je heerlijk kunt vertoeven en lunchen/ dineren. Wifi was gelukkig vaak slecht, zodat we ook met de kinderen op het park hebben kunnen praten zonder het gedoe met smartphones, erg leuk voor de verandering. Zwembad en de ligstoelen erom heen waren voor de namiddag ook heel prettig en ook prima in orde zo voor het avondeten. Wij hebben er een zeer fijne en rustige vakantie mogen vieren. De dames van de receptie en met name Petra waren zeer behulpzaam en reparaties werden snel uitgevoerd.

• 8Wim van Spil14-08-2015

Goed maar saai

Receptie: vriendelijk. Appartement was goed, ruim en schoon, goede bedden en goede airco. Douchecabine was veel te klein.Geen waterkoker. Wel een vaatwasser. Wifi in appartement erg slecht. De ventilator van de airco was op het balkon geplaatst, overigens niet bij alle appartementen, wat een constante warme luchtstroom gaf. De receptiemedewerkers waren erg vriendelijk en behulpzaam. Echter het uitvoeren van de gevraagde klus gebeurde niet, ondanks herhaaldelijk erom gevraagd te hebben. De handdoeken en beddengoed wissel is altijd op zondag ongeacht welke dag je aankomt. Als je bijv op maandag aankomt heb je dus de hele week dezelfde handdoek en hetzelfde beddengoed. Het complex is ruim en netjes. Er is weinig te beleven en als je iets wilt heb je de auto wel nodig.

• 8Kloppenborg03-08-2015

Mooi en rustig appartementencomplex

Appartementen zijn schoon en netjes ingericht, er zit ook een vaatwasser in. Alleen een koffiezetapparaat ontbreekt. Verder is het een mooi en goed onderhouden complex waar je je rust kunt vinden en van waaruit je diverse dagtochten op korte afstand kunt ondernemen. Kortom een aanrader!

• 7Stacey24-05-2015

Mooie omgeving, eenvoudig complex

Mooi aangelegd complex aan een doorgaande weg tussen 2 dorpjes in. Je hebt een auto nodig want het ligt 'in the middle of nowhere'. Maar dus wel lekker rustig en met die auto kan je de omliggende dorpjes bezoeken, wat zeker de moeite waard is. Vooral Campiglia Maritima, op 10 autominuten van het complex, vonden wij erg mooi. Strand vind je op 15-20 autominuten. Wij vonden die van San Vincenzo het prettigst. Niet te druk en het water is lang ondiep, waardoor de kinderen er heerlijk konden spelen. Appartementen zijn simpel, maar dat hadden we ook verwacht voor het geld dat we betaald hebben. Er is van alles aanwezig op het terrein, maar er wordt eigenlijk te weinig mee gedaan; Zwembad en kinderbadje zijn heerlijk, badmutsen inderdaad verplicht. Animatie stelt niks voor; iedere dag aquagym en soms 's avonds karaoke. Wij houden niet van opdringerige animatie, dus voor ons was dit prima, maar als je hoopt dat de kinderen bezig gehouden worden, kom je bedrogen uit. Restaurant is zeer matig.

• 7roel17-08-2014

mooie lokatie maar...

mooie huisjes',inrichting is zeer gedateerd vooral de badkamer was zeer matig met name de douche daar kwam echt maar een zeikstraal uit,niet alle airco's werkte goed,eentje rook niet echt fris als je hem aan zette,de annimatie was niet echt goed vond ik het meisje dat hier verantwoordelijk voor was straalde niet echt iets, uit en sprak bijna geen engels,wifi was idd slecht,zwembad was top omg was mooi,met de fiets of de auto kun je mooie tripjes maken,schoomaak was goed

• 8miguel04-08-2014

Aanrader!!

Prachtig resort. Mooie ligging, grote huisjes, omgeving is top, zwembad heerlijk en animatie ook goed. Oke je hebt een auto nodig om de omgeving te verkennen. Maar dat is ook echt de moeite waard. Suvereto is een aanrader. Zeer vriendelijk personeel. Wij, met twee kleine kinderen, hebben genoten. Rust en pracht en veel privacy. Minpunt is de wifi. Die heb je nagenoeg alleen bij de receptie. Strand San Vincenzo op 15 min. Goed te doen. Pisa op een uur rijden. Leuk. Oja de badmutsen. Jammer maar helaas die zijn verplicht.

Aparthotel Corti di Montepitti info

• VerzorgingLogies