Aparthotel Corti di Montepitti

Aparthotel
Aparthotel Corti di Montepitti
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Corti di Montepitti voor je op een rij gezet:

50 reviews over Aparthotel Corti di Montepitti in het Nederlands

Goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Jan Willem, 16-11-2015

Het park is mooi aangelegd, huisjes zien er goed uit, wel zijn ze enigszins gedateerd.

Ondanks de hitte bleef de lawaaiige airco zijn werk goed doen, we hebben prima geslapen ondanks dat het buiten erg warm was. Verwacht niet teveel op dit park, daar is de prijs ook niet na. Hou je dit in je achterhoofd, dan is het een aanrader. Als je zoals wij veel wilt zien van de omgeving, zoals Florence, Pisa en zandstrand, dan heb je een prima vakantie. De faciliteiten als restaurant en animatie stellen niet veel voor, maar er zijn in de omgeving vele schitterende dorpjes waar je heerlijk kunt vertoeven en lunchen/ dineren. Wifi was gelukkig vaak slecht, zodat we ook met de kinderen op het park hebben kunnen praten zonder het gedoe met smartphones, erg leuk voor de verandering. Zwembad en de ligstoelen erom heen waren voor de namiddag ook heel prettig en ook prima in orde zo voor het avondeten. Wij hebben er een zeer fijne en rustige vakantie mogen vieren. De dames van de receptie en met name Petra waren zeer behulpzaam en reparaties werden snel uitgevoerd.

Goed maar saai

Wim van Spil, 14-8-2015

Receptie: vriendelijk. Appartement was goed, ruim en schoon, goede bedden en goede airco.

Douchecabine was veel te klein.Geen waterkoker. Wel een vaatwasser. Wifi in appartement erg slecht. De ventilator van de airco was op het balkon geplaatst, overigens niet bij alle appartementen, wat een constante warme luchtstroom gaf. De receptiemedewerkers waren erg vriendelijk en behulpzaam. Echter het uitvoeren van de gevraagde klus gebeurde niet, ondanks herhaaldelijk erom gevraagd te hebben. De handdoeken en beddengoed wissel is altijd op zondag ongeacht welke dag je aankomt. Als je bijv op maandag aankomt heb je dus de hele week dezelfde handdoek en hetzelfde beddengoed. Het complex is ruim en netjes. Er is weinig te beleven en als je iets wilt heb je de auto wel nodig.

Mooi en rustig appartementencomplex

Kloppenborg, 3-8-2015

Appartementen zijn schoon en netjes ingericht, er zit ook een vaatwasser in. Alleen een koffiezetapparaat ontbreekt. Verder is het een mooi en goed onderhouden complex waar je je rust kunt vinden en van waaruit je diverse dagtochten op korte afstand kunt ondernemen. Kortom een aanrader!

Mooie omgeving, eenvoudig complex

Stacey, 24-5-2015

Mooi aangelegd complex aan een doorgaande weg tussen 2 dorpjes in. Je hebt een auto nodig want het ligt 'in the middle of nowhere'. Maar dus wel lekker rustig en met die auto kan je de omliggende dorpjes bezoeken, wat zeker de moeite waard is. Vooral Campiglia Maritima, op 10 autominuten van het complex, vonden wij erg mooi. Strand vind je op 15-20 autominuten. Wij vonden die van San Vincenzo het prettigst. Niet te druk en het water is lang ondiep, waardoor de kinderen er heerlijk konden spelen.

Appartementen zijn simpel, maar dat hadden we ook verwacht voor het geld dat we betaald hebben. Er is van alles aanwezig op het terrein, maar er wordt eigenlijk te weinig mee gedaan; Zwembad en kinderbadje zijn heerlijk, badmutsen inderdaad verplicht. Animatie stelt niks voor; iedere dag aquagym en soms 's avonds karaoke. Wij houden niet van opdringerige animatie, dus voor ons was dit prima, maar als je hoopt dat de kinderen bezig gehouden worden, kom je bedrogen uit. Restaurant is zeer matig.

mooie lokatie maar...

roel, 17-8-2014

mooie huisjes',inrichting is zeer gedateerd vooral de badkamer was zeer matig met name de douche daar kwam echt maar een zeikstraal uit,niet alle airco's werkte goed,eentje rook niet echt fris als je hem aan zette,de annimatie was niet echt goed vond ik het meisje dat hier verantwoordelijk voor was straalde niet echt iets, uit en sprak bijna geen engels,wifi was idd slecht,zwembad was top omg was mooi,met de fiets of de auto kun je mooie tripjes maken,schoomaak was goed

Aanrader!!

miguel, 4-8-2014

Prachtig resort. Mooie ligging, grote huisjes, omgeving is top, zwembad heerlijk en animatie ook goed. Oke je hebt een auto nodig om de omgeving te verkennen. Maar dat is ook echt de moeite waard. Suvereto is een aanrader. Zeer vriendelijk personeel. Wij, met twee kleine kinderen, hebben genoten. Rust en pracht en veel privacy. Minpunt is de wifi. Die heb je nagenoeg alleen bij de receptie. Strand San Vincenzo op 15 min. Goed te doen. Pisa op een uur rijden. Leuk. Oja de badmutsen. Jammer maar helaas die zijn verplicht.

Komen er niet weer

E breet, 6-7-2014

Uitgestorven,niks te beleven! Je kan daar niet zonder auto. Wel mooie dorpjes in de buurt. Een strand waar je redelijk kan vertoeven is zeker 20 min rijden. Personeel aardig. Huisjes incl. Inrichting gedateerd. Airco ook,boel lawaai. Niet echt schoon! Geen koffieapparaat aanwezig! Ligbedden bij het zwembad zijn oké. Uitzicht in de verte heuvels en een electriciteits centrale

incl de masten. Wegen er naar toe er slecht.

Jammer van onze vakantie.

Ze laten kansen liggen!

joop brusselers, 13-8-2012

Mooie locatie met goede faciliteiten. Leuk en ruim opgezet. Receptie-personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. Maar alleen daar wordt engels gesproken. Restaurant is beneden peil en animatie is rommelig en eenzijdig. Voor oudere kinderen minder geschikt.

comfortabel, veelzijdig

thorn, 4-10-2011

Prettig; mooi (onze plek iets te dicht bij de snelweg);

tussen twee dorpjes;

zeer behulpzaam balipersoneel; goed;

ja; kan beter; goed; niet tiijdens verblijf.

weet niet

Management 2012, Ricevimento, 24-2-2012

Spijtig dat wij niet beter hebben kunnen doen tijdens uw verblijf maar wij zullen tijdens 2012 proberen om deze "goed" in "zeer goed" te veranderen dankzij uw beoordeling.

Bedankt.

prima plek, gaan zeker nog eens terug

Fam bouwman, 10-8-2011

Appartementen zijn eenvoudig ingericht, maar met het mooie weer leef je veel buiten. Wij hadden een appartement met balkon, deze was ruim en 2 weken geen buren. Zwembad is groot genoeg gezien het aantal appartementen. Ligbedden prima. Vriendelijk personeel. S'avonds veel (harde) muziek, helaas ook vaak karaoke. Animatieteam is vooral gericht op kleine kinderen.
    Management 2012, Ricevimento, 24-2-2012
    Het is in onze belangstelling nota te nemen van uw opmerkingen om in de toekomst een steeds betere service te kunnen aanbieden. Bedankt voor uw waardering en opmerkingen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Corti di Montepitti in Campiglia Marittima, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Corti di Montepitti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Corti di Montepitti scoort een 7.33 uit 10 op basis van 54 reviews.