Vakantiehuis
Hotel aan zee, Pension, Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag28°12°
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Antico Borgo Casalappi voor je op een rij gezet:

6 reviews over Vakantiehuis Antico Borgo Casalappi in het Nederlands

Heerlijk, vakantie!

Karin Muijs
5-7-2019

Fantastische plek om samen met je gezin de vakantie door te brengen. Heerlijke appartementen met een volledig ingerichte keuken, ruime badkamer en airco.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Mooi locatie, redelijk afgelegen

Lauren
20-7-2017

Mooi complex, aardig personeel. Problemen met airco en warm water werden snel opgelost. Wij hebben bij de boeking niet goed opgelet. Aantal appartementen heeft geen tuin of balkon. Jammer dat je dan in je vakantie tijdens je ontbijt en avonds binnen zit. Inrichting appartement zeer basic. Maar dan wel weer een wasmachine. Redelijk gehorig. Zwembad leuk en groot genoeg. Auto is een absolute must. Leuke kleine dorpjes in de omgeving. Supermarkt op ongeveer 10 minuten rijden. Broodjesservice bij complex.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooie accomodatie

Peter
10-9-2014

Mooi gerestaureerde accomodatie met oog voor de authentieke elementen. Gelegen in het rustige Casalappi, op het platteland, op zo'n 15 rijden van mooie stranden.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Een ware belevenis

KB
7-5-2014

Prima ingerichte appartementen in heel oude gebouwen. Het terrein rondom de appartementen is heel mooi ingericht. Vanuit je appartement heb je prachtig zicht over de glooiende velden. De medewerkers zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met partner in Mon Apr 28 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

vrij nieuwe, mooie, afgelegen appartementencomplex

ingrid
1-9-2013

De appartementen waren een jaar oud. Ze zijn volledig en mooi ingericht. Het appartementencomplex ligt afgelegen aan een kiezelpad. Het zwembad, met allerlei soorten stoelen, was fijn. Brood kon je de dag van te voren bestellen en er is een koffieautomaat. Verder zijn er geen winkeltjes. In de omgeving zijn allerlei leuke dorpjes en stadjes.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prachtige nieuwe appartementen

marjolein
21-8-2012

Wij haddden deze accommodatie op de gok gekozen omdat er al heel veel vol was in Toscane. Dat was geen verkeerde gok. De appartementen zijn gloednieuw en schoon, de gebouwen zijn met liefde gerestaureerd. Het zwembad is mooi en alles wordt keurig onderhouden. Voor kinderen is er een speeltuintje en er is een tennisbaan. In de buurt liggen prachtige stranden maar ook steden zoals Siena zijn goed te bereiken. Dichterbij zijn Campiglia Marittima en Suvereto erg leuk. Een paar minpuntjes: er is (nog) geen restaurant en/of winkeltje. Dus je moet wel in de auto voor je dagelijkse boodschappen of voor een hapje en een drankje. De keuken is wat sober uitgerust er ontbreken goede pannen en er zijn weinig glazen. En al helemaal geen wijnglazen. En dat in Toscane! Dat is jammer want de keuken zelf (gasfornuis, koelkast etc) is prima. Niet alle appartementen hebben airco. Die van ons wel en dat was in juli voor ons echt nodig.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportSurfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Antico Borgo Casalappi in Campiglia Marittima, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Antico Borgo Casalappi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.