Hotel Lido di Camaiore

0Tonen op kaart

7 Reviews over Lido di Camaiore

• 8Bert26-07-2021

Heerlijke vakantie

Wij verbleven 10 nachten in hotel Fortunella in lido di camaiore het is een zeer schoon familiehotel met zeer goed eten vriendelijk personeel en goede stevige bedden waar wij erg van houden ook spreekt men er goed Duits en Engels

• 8Eliëtte01-02-2018

Heerlijk

Leuk personeel, lekkere kamer met uitzicht aan de ene kant zee en andere kant de bergen! Vervelende badmeester

• 9Barbara25-10-2016

Klein maar fijn!

De naam zegt het al, dit is een klein hotel. Het heeft drie sterren, maar wat een zorg en aandacht wordt er aan dit hotel besteed. We zijn 4 en 5 sterren hotels gewend, dit kleine familiehotel was een verademing! Het heeft 9 kamers, wij boekten een grote. De kamers zijn schoon, en fris en doordacht ingericht. Je wordt gastvrij ontvangen, altijd is er een glimlach en geen vraag is teveel. Goed ontbijt. Als glutenvrije eter waande ik me in het paradijs: Marta bakte zelfs glutenvrije taarten voor me voor bij het ontbijt. Je zit vlakbij het strand.We waren er in oktober dus het was rustig. Ik kan niet beoordelen hoe het hier in het hoogseizoen is. Met de auto waren we in ca 30 minuten in Lucca of Pisa. Het station van Viareggio is tien minuten met de auto. Vandaar gaat er een trein naar Florence. Het hotel verhuurt fietsen.

• 8Jack C. Molenaars29-06-2016

Een tophotel voor een zeer acceptabele prijs.

Een uitstekende accomodatie tegen een hele redelijke prijs. Kamers zijn goed alsmede bad en toiletruimte. Alles maakt een zeer nette en vooral schone indruk. Handdoeken en beddegoed worden meerdere keren per week verchoond. Ook het ontbijt en diner zijn erg smakelijk. Kortom kwaliteit/prijsverhoging zeer goed.

• 10Patrick, Brenda,Kane en Raf19-07-2011

Prima Hotel in prachtige omgeving

Hotel Fortunella is een uitstekend familie Hotel met uitstekende service en behulpzaam personeel. Kamers zijn zeer netjes en het eten is goed Mijn jongste zoon kreeg tijdens de vakantie waterpokken, we werden door de eigenaar naar het ziekenhuis gebracht en met de taal tijdens het ziekenhuis bezoek ondersteund.

Bedankt voor de Super ondersteuning

Een echte aanrader

• 9Marie-Louise van Bijnen08-09-2010

Geweldig hotel met vriendelijk personeel

Hotel Fortunella in Lido di Camaiore is een gezellig familiehotel met behulpzaam personeel. Eigenaar Salvatore spreekt zijn talen en probeert alles om zijn gasten t naar de zin te maken. Eten is er goed en de kamers zijn netjes. Dicht bij het strand en dicht bij b.v. Pisa en Lucca.

• 9Eleveld26-07-2010

Hotel Fortunella was grandioos

Salvare en Grazia zijn fantastische gastheer,en gastvrouw ze spreken goed duits en engels en doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. Je bent hier echt gast en geen nummer door hun persoonlijke inzet en informatie die ze geven . Bedankt Salvatore en Grazia.

Hotel Lido di Camaiore info

Veilig betalen met