Hotel Lido di Camaiore

6 reviews over Hotel Lido di Camaiore in het Nederlands

Heerlijk

Eliëtte
1-2-2018

Leuk personeel, lekkere kamer met uitzicht aan de ene kant zee en andere kant de bergen!

Vervelende badmeester

Klein maar fijn!

Barbara
25-10-2016

De naam zegt het al, dit is een klein hotel. Het heeft drie sterren, maar wat een zorg en aandacht wordt er aan dit hotel besteed. We zijn 4 en 5 sterren hotels gewend, dit kleine familiehotel was een verademing!

Het heeft 9 kamers, wij boekten een grote. De kamers zijn schoon, en fris en doordacht ingericht. Je wordt gastvrij ontvangen, altijd is er een glimlach en geen vraag is teveel. Goed ontbijt. Als glutenvrije eter waande ik me in het paradijs: Marta bakte zelfs glutenvrije taarten voor me voor bij het ontbijt.

Je zit vlakbij het strand.We waren er in oktober dus het was rustig. Ik kan niet beoordelen hoe het hier in het hoogseizoen is.

Met de auto waren we in ca 30 minuten in Lucca of Pisa.

Het station van Viareggio is tien minuten met de auto. Vandaar gaat er een trein naar Florence.

Het hotel verhuurt fietsen.

Een tophotel voor een zeer acceptabele prijs.

Jack C. Molenaars
29-6-2016

Een uitstekende accomodatie tegen een hele redelijke prijs. Kamers zijn goed alsmede bad en toiletruimte. Alles maakt een zeer nette en vooral schone indruk. Handdoeken en beddegoed worden meerdere keren per week verchoond. Ook het ontbijt en diner zijn erg smakelijk. Kortom kwaliteit/prijsverhoging zeer goed.

Prima Hotel in prachtige omgeving

Patrick, Brenda,Kane en Raf
19-7-2011

Hotel Fortunella is een uitstekend familie Hotel met uitstekende service en behulpzaam personeel.

Kamers zijn zeer netjes en het eten is goed

Mijn jongste zoon kreeg tijdens de vakantie waterpokken, we werden door de eigenaar naar het ziekenhuis gebracht en met de taal tijdens het ziekenhuis bezoek ondersteund.

Bedankt voor de Super ondersteuning

Een echte aanrader

Geweldig hotel met vriendelijk personeel

Marie-Louise van Bijnen
8-9-2010

Hotel Fortunella in Lido di Camaiore is een gezellig familiehotel met behulpzaam personeel. Eigenaar Salvatore spreekt zijn talen en probeert alles om zijn gasten t naar de zin te maken. Eten is er goed en de kamers zijn netjes. Dicht bij het strand en dicht bij b.v. Pisa en Lucca.

Hotel Fortunella was grandioos

Eleveld
26-7-2010

Salvare en Grazia zijn fantastische gastheer,en gastvrouw ze spreken goed duits en engels en doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. Je bent hier echt gast en geen nummer door hun persoonlijke inzet en informatie die ze geven .

Bedankt Salvatore en Grazia.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lido di Camaiore in Camaiore, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lido di Camaiore zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.