Hotel Giulia

Hotel Giulia
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Giulia voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Giulia in het Nederlands

Mijn vrouw en ik hebben van 9 tot 16 juni 2008 in dit aan

Jan en Anja, Huizen
30-6-2008

Mijn vrouw en ik hebben van 9 tot 16 juni 2008 in dit hotel gelogeerd.

Prima ligging aan de boulevard. Hele goede kamers, schoon, balkon met uitzicht op boulevard, strand en zee.

Het personeel was het meest vriendelijke van alle hotels (zakelijk en privé, meer dan 100 hotels bezocht) dat ik ooit heb bezocht. Gratis parkeerplaats aanwezig. Ontbijt en diner zijn prima.

Niets dan lofs voor dit hotel. Een absolute aanrader!!

Vr. groet, Jan Mahulete

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Giulia in Camaiore, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Giulia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Giulia scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.