Hotel Dei Tigli

Hotel Dei Tigli

We hebben een aantal aanbieders voor Dei Tigli voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Dei Tigli in het Nederlands

Super gezellig

vermeer
26-5-2012

Wij hebben 4 nachten in dit gezellige hotel in de Toscane geslapen. Grote en goed uitgeruste kamers. Nieuwe en altijd schone badkamer, handdoeken en beddengoed worden regelmatig gewisseld. Erg goed ontbijtbuffet met verse koffie en cappuccino. Vriendelijke ontvangst en beleefdheid door het hele team. Een ander gemak is de rustige zone. Wij zullen terugkomen, om ook het restaurant uit te proberen.

Una conduzione familiare di qualità...

Russo Marcello- - Lodi
        23-7-2009

anche stavolta abbiamo scvelto un 'albergo piccolo puntando sulla familiarità e sull 'orgoglio' dei gestori . non ci siamo sbagliate !! Un'ambiente fresco e sorridente , personale cortese e disponibile sempre ...un direttore/titolare giovane e affabile. Pulizia costante e ricambio della biancheria impeccabile . Unico neo una mobilia non logora o rotta ma ...passata . Comunque il massimo voto lo diamo alla cucina !! sempre sopra le nostre aspettative come qualità e scelta , pesce ogni giorno e una frittura eccezionale . Ottimi i dolci . Abbiamo consigliato all'albergo di "riservare" anche i posto auto in abbinamento alle camere perchè il WeeKEnd il parcheggio diventa molto caotico.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dei Tigli in Camaiore, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dei Tigli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dei Tigli scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.