Hotel Dei Tigli

Kleine hotelsWeer vandaag25°10°
Hotel Dei Tigli

We hebben een aantal aanbieders voor Dei Tigli voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Dei Tigli in het Nederlands

Super gezellig

vermeer
26-5-2012

Wij hebben 4 nachten in dit gezellige hotel in de Toscane geslapen. Grote en goed uitgeruste kamers. Nieuwe en altijd schone badkamer, handdoeken en beddengoed worden regelmatig gewisseld. Erg goed ontbijtbuffet met verse koffie en cappuccino. Vriendelijke ontvangst en beleefdheid door het hele team. Een ander gemak is de rustige zone. Wij zullen terugkomen, om ook het restaurant uit te proberen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dei Tigli in Camaiore, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dei Tigli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.