8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Meridiana Country voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Meridiana Country in het Nederlands

Heerlijke bestemming

Jasmine Buitenhuis
28-4-2019

Fantastische locatie in de bergen, op redelijke korte afstand van Florence. Let wel op de bochtige weg ernaar toe... Ligt wel aan de doorgaande weg, in nabije omgeving lekkere restaurantjes..

Prima plek voor een ontdekking van Toscane

Rob van Drecht
22-9-2011

Goed gelegen aan een doorgaande weg. Jammer dat er geen zwembad aanwezig is, anders zou het perfect zijn !! Goed restaurant aan de weg richting Florance, na 3 km!!

Gereisd Met partner in september 2011

Heel net hotel met erg gastvrij personeel

Nick1983
25-8-2010

Het hotel is echt heel erg netjes en de manager is echt super. In dit hotel wordt je echt heel goed geholpen en is alles super geregeld.

We hebben hier ook een Marokkaanse avond meegemaakt en wij waren de enige Nederlandse (volgens mij ook de enige niet Italiaanse) mensen, maar het was echt super gezellig en het eten was echt subliem.

Het enige nadeel is dat er geen zwembad bij die hotel zat en wij er zaten ten tijde van een hittegolf. Er is overigens wel een mooi meer vlakbij en daar kun je dan ook heerlijk zwemmen.

Gereisd Met partner in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

verrassend goed

jelte en monique
16-11-2009

geboekt via reisorganisatie zonder verwachtingen. Ter plaatse bleek het een aangenaam luxe en relaxed hotel te zijn. Zeer goed ontbijt. Diner beperkt mogelijk in hotel. Ga zeker niet eten in het tegenoverliggende restaurant ( zeer onvriendelijk personeel ) ideale uitvalsbasis om florence te bezoeken ( per trein uit calenzano )

Gereisd Met partner in juli 2009

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Meridiana Country in Calenzano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Meridiana Country zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.