Hotel Calamidoro

ItaliëToscaneCalcinaia

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Calamidoro voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 10 reviews
+23/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 10 reviews
  • 8Waardering

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

10 Reviews over Calamidoro

• 4A11-06-2019

Nooit meer

Airco werkte niet, we logeerden in een sauna, hotel is vergane glorie, gelegen naast disco’s die je tot vier uur wakker houden, ontbijt is pover, geen vers fruit, weinig aanbod. Hotel heeft geen ziel, het ontbreekt aan leiding, hier komen we nooit meer ! Ligging is triest, met disco’s als buren en een stinkende vijver in de tuin.

• 9Anja Deseure28-07-2017

Gewoonweg zalig!

Mooi domein. Verzorgde kamers. Vriendelijk personeel. Lekker ontbijt

• 8Omsels08-08-2016

Heerlijke vakantie!

Mooie rustige plek, leuke kamers, goed werkende airco, prima ontbijt met voor elk wat wils, erg vriendelijk personeel, leuk zwembad bij hotel en mogelijkheid voor gebruik van groot zwembad met glijbaan en springplanken op loopafstand. Goed gelegen om met auto binnen een uur veel te zien. Al met al een aanrader!

• 8Giovanny22-07-2015

Authentiek, maar vol Belgen en Nederlanders

Calamidoro is een mooi hotel en goed gelegen met verbinding richting kust, Pisa en Firenze. De kamers zijn gezellig en verzorgd, de bedden mogen iets zachter. Het authentieke karakter van het hotel verdwijnt helaas in het overmatige gezelschap van Belgen en Nederlanders

• 8Lomme Dirk07-10-2010

Geslaagde kennismaking met Toscane.

Onze eerste keer in Toscane en wat betreft de streek en het hotel een voltreffer. Mooi hotel in de typische stijl op een prachtig domein,wel aan drukke weg. Vriendelijk personeel en mooie en propere kamers. Ontbijt was geen luxe maar wel lekker. Een tip voor de volgende boekers van dit hotel,vraag indien mogelijk een kamer in het hoofdgebouw,want naar het schijnt anders last van lawaai van dancing. Wij zijn geweest in het najaar dus geen last gehad van slecht werkende airco.

• 7Desiree04-09-2009

flinke tegenvaller

Het hotel ziet er prachtig mooi uit, mooi zwembad, mooie kamers, tuin is mooi. Het ontbijt is werkelijk te zielig voor woorden, weinig keus, alles werd te warm. "zweetkaas". Zowiezo was het overal veel te warm, airco's werkten niet goed. Bij ons in de kamer was het 's avonds zo'n 30 graden, met airco! Raam open was ook geen optie want dan werd je lekgestoken door de muggen.

Wij komen hier niet meer terug. 4 sterren is minimaal 1 ster teveel voor dit hotel.

• 7F & E 06-08-2009

Hotel met mooie tuin en vijver !

Welkomsdrankje, niet gezien ! Onze airco op de kamer werkte niet ! We verwittigden voor we gingen eten ,ze zouden het nakijken zei meneer . Toen we s'avonds om 23 uur langs de receptie kwamen zei meneer dat het voor hem in orde was !In onze kamer was het net of de verwarming aanstond !!! Toen heeft hij pas een technieker gebeld ! Na 24 uur konden wij in bed maar helaas niet slapen ,want ondertussen was de disco volop aan't spelen ! En denk nu niet dat wij een drankje kregen terwijl we zaten te wachten hé ! De kamer was mooi . Wij hadden een douche waar je amper in kon draaien ,zo klein !!! Ik kom hier niet meer !!!

• 9De Raet Christoph04-11-2008

Een echte aanraders ... zijn geld waard !!!

Zeer mooi hotel met vriendelijk personeel. Bij aankomst een welkomdrankje, en je mag gratis gebruik maken van olympisch zwembad en entree dancing. Enigste spijtige is dat het in een drukke omgeving is gelegen (indruk van industrieterrein), maar eenmaal op het domein zie en hoor je daar helemaal niets meer van. Lekker restaurantjes.

• 10Veerle Coolen07-08-2008

Prachtige vakantie in super-hotel!

Het was voor ons de eerste kennismaking met Italië.(Toscane)In Calcinaia zag je jammer genoeg geen wijn- en olijfgaarden. Je ziet wel veel zonnebloemvelden. Uitstappen maken was niet mogelijk met de fiets wegens te druk verkeer. Je moest wel minimum een uur rijden om een uitstap te maken! Het hotel was zéér goed: mooi complex, rustig gelegen aan park met vijver. Het ontbijt was goed (weinig afwisseling) Het eten in het restaurant was fantastisch lekker: veel afwisseling, goede bediening, netjes. Het zwembad was klein, maar voldoende voor ons! Goed verzorgd, met handdoeken, bar... Voor onze tienermeisjes waren er te weinig gezinnen met oudere kinderen! Het was een prachtige vakantie. We gaan zeker terug naar Italië maar dan trekken we meer naar het zuiden!!!

• 10Veerle Coolen07-08-2008

Comfortabel hotel gelegen aan mooi park!

Hotel Calamidoro info

• KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)

Room facilities

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (4)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)

Meals