Appartement Resort Principi di Piemonte

AppartementWeer vandaag25°12°

We hebben een aantal aanbieders voor Resort Principi di Piemonte voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Resort Principi di Piemonte in het Nederlands

leuke plek voor een paar dagen

Charlotte, 15-10-2010

Het resort ligt dicht bij het vliegveld Pisa en dicht bij de stad Pisa. Het resort ligt aan zee en is zeer ruim. Er is een ruime beveiligde parkeerplaats. Er is een keuken met oven en wasmachine. Het resort is denk ik een oud ziekenhuis geweest en jaren geleden geronoveerd. Voor een paar dagen nazomeren is het goed te doen, ik weet niet of ik het 3 weken in het hoogseizoen leuk zou vinden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Resort Principi di Piemonte in Calambrone, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Resort Principi di Piemonte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Resort Principi di Piemonte scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.